کد خبر 1428469
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
مینی ون چینی

به تازگی، جوینت ونچر سایک – جنرال موتورز و وولینگ (با نام اختصاری SGMW) از مینی ون جدیدی با نام جیاچن پرده برداشته است.

به گزارش مشرق، در نمای جلوی این مینی ون شاهد طراحی یک جلوپنجره بزرگ با گرافیک درونی Vشکل هستیم. چراغ های جلو یک بخشی است و خبری از پکیج دو قسمتی یا چراغ های متصل نیست. معمولاً در خصوص نمای کناری ون ها نمی توان خیلی توقع خاصی داشت یا به توضیح مورد خاصی پرداخت، بنابراین به سراغ نمای عقب وولینگ جیاچن می رویم.

مینی ون جدید و اقتصادی چینی +عکس

چراغ های عقب این مینی ون طراحی فیزیکی ظریف و گرافیک داخلی زیبایی دارند و در این بخش هم هر چند خبری از چراغ های به هم پیوسته نیست، اما یک فلاپ پلاستیکی همرنگ بدنه، بین دو چراغ قرار گرفته است که نام Wuling روی آن نقش بسته است.

مینی ون جدید و اقتصادی چینی +عکس

بخش داخلی

بخش داخلی این مینی ون چینش ۲+۲+۳ دارد. دو ردیف اول به صورت دوتایی و ردیف سوم صندلی ها به صورت سه تایی تعبیه شده اند. تریم داخلی نیز در برخی مدل ها دورنگ است که در لوکس تر نشان دادن این فضا تأثیر مثبتی گذاشته است.

مینی ون جدید و اقتصادی چینی +عکس

مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی، کلاستر نیمه دیجیتال، کنترل سیستم تهویه با ریموت، بلوتوث، سیستم دستیار صوتی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کاپ هلدر و… بخشی از امکانات ایمنی و رفاهی وولینگ جیاچن محسوب می شوند.

مینی ون جدید و اقتصادی چینی +عکس

مشخصات فنی

در بخش فنی برای وولینگ جیاچن از دو پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و توربوشارژ استفاده شده است. نمونه تنفس طبیعی قادر به تولید ۹۹ اسب بخار و نمونه توربوشارژ دارای حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار است. گشتاور این موتورها نیز ۱۴۳ و ۲۵۰ نیوتن متر اعلام شده است. یک گیربکس ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی ۸ سرعته هم وظیفه انتقال قدرت در این مینی ون را بر عهده دارد.

قیمت

در بحث قیمت گذاری، بی تردید وولینگ جیاچن سایر محصولات همرده چینی را آزار خواهد داد، چراکه این خودرو بسته به نوع پیشرانه و سطح تجهیزات، قیمتی معادل با ۱۰۵۰۰ تا ۱۱۲۰۰ دلار خواهد داشت.

منبع:اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 34403 IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    7 0
    به این ایران خودرو و سایپا بگید خاک بر سرتون
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 0
    با دلار سی تومن میشه 340 میلیون تومان، دنا چنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس