تاج: اعتراض خود در پرونده ویلموتس را اعلام کردیم/ فیفا باید تحریم ایران را بردارد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس رفتند. ماهاجان رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای AFC با نظر شیخ سلمان مأمور شد به هتل ما بیاید و ۲-۳ ساعت تکالیف را شرح بدهد. ۳ ساعت با وی در مالزی جلسه داشتیم که گفت هنوز قانع نشده‌ایم که پرسپولیس و استقلال دولتی نیستند،‌ باید به شکلی ما را قانع کنید. همه دلایلش هم درست بود. صحبت ها و تعاملات خوبی در این باره صورت گرفته است و بزودی موانع در این باره برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: باید برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC را قانع کنیم. باید مجدد کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای تشکیل بدهیم، اعضا این کمیته‌ها و فرزندان‌شان نباید در باشگاه‌ها منفعت داشته باشند. باید این موضوع را نهایی کنیم. می‌توانم امیدوارم باشم کمیته مجوز حرفه‌ای به صورت قطعی تا دو ماه دیگر رفع تعلیق خواهند شد و استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند. باید این موضوع را نهایی کنیم. می‌توانم امیدوارم باشم کمیته مجوز حرفه‌ای به صورت قطعی تا دو ماه دیگر رفع تعلیق خواهند شد و استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    همینطورکه ادعادارن فوتبال نبایددولتی باشه پس چرا تحریم میکنن کشوری مثل روسیه رو. تیمهای روسی ک خصوصی بودن دولتی ک نبود.. نفاق سازمانهای دست نشانده غرب دارن جرمیخورن. مردم راتحریم میکنن وقتی مردمی وخصوصیه مضحکه ادعاشون وطلبکاریاشون. خودشون بزوروادارکردن مردمی وخصوصی باشن تحریم کردن روسیه رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس