کد خبر 1428123
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
شناسایی عامل انتشار فیلم دختر جوان در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا خراسان‌جنوبی از شناسایی فردی که صحبت‌های خصوصی دختر جوان با دوستانش را بدون اجازه و رضایت وی ضبط کرده و سپس آن را در فضای مجازی انتشار داده بود خبرداد.

به گزارش مشرق، سرهنگ قدرت الوانی، رئیس پلیس فتا خراسان‌جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: مردی به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت: فیلمی ازشناسایی عامل انتشار فیلم دختر جوان در فضای مجازی صحبت‌های خصوصی دخترم با دوستانش در فضای مجازی منتشرشده که به آبرو و حیثیت دخترم لطمه وارد کرده است.

وی افزود: با بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فردی که فیلم صحبت‌های خصوصی این دختر جوان را در فضای مجازی انتشار داده‌است، یکی از دوستان وی است که بدون اجازه و رضایت وی و زمانی که نامبرده در حال صحبت با دوستانش بوده از وی فیلم تهیه‌کرده و آن را در فضای مجازی انتشار داده است که متهم با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی افزود: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ناچار به اعتراف گشود.

سرهنگ الوانی گفت: کاربران فضای مجازی باید به این نکته توجه کنند که انتشار هرگونه فیلم و عکس بدون اجازه و رضایت طرف مقابل در فضای مجازی جرم بوده و در مراجع قضایی کشور قابلیت پیگیری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس