کد خبر 1427659
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
رونمایی از امید آمریکا مقابل ایران در جام جهانی

نشریه قطری از امید تیم ملی فوتبال آمریکا در مسابقات جام جهانی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه دوم با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می کند.

در همین رابطه نشریه «استاد الدوحه» قطر در گزارشی به معرفی وضعیت آمریکا یکی از رقبای شاگردان کی روش پرداخت که امید زیادی دارند.

این رسانه قطری نوشت: تیم ملی آمریکا برای افتخار آفرینی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بازگشت به میدان پس از کسب مقام سومی در اولین دوره جام جهانی در سال ۱۹۳۰، روی نسل طلایی فعلی حساب باز کرده است.

رونمایی از امید آمریکا مقابل ایران در جام جهانی

برای اولین بار در تاریخ حضور آمریکا در جام جهانی، این تیم دارای بازیکنان درجه یک فعال در لیگ های اروپایی است، آن هم در شرایطی که اکثر ترکیب های قبلی به بازیکنانی که در لیگ آمریکا بازی می کردند وابسته بود.

 کریستین پولیشیچ، برنده لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان با چلسی به همراه ستاره های دیگری که در اروپا بازی می کنند مانند سرجیو دست، که از بارسلونا به میلان نقل مکان کرد، آنتونی رابینسون بازیکن فولام،مک کینی ، هافبک یوونتوس و تیموتی ویاه ، مهاجم لیل فرانسه  آمریکا را رهبری می کند.

مربیگری تیم ملی آمریکا از سال ۲۰۱۸ را گرگ برهالتر را بر عهده دارد و پس از قهرمانی در جام طلایس ۲۰۲۱ و جام لیگ کونکاکاف در همان سال، این تیم را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    زیر پا لهتون می کنیم صبر کنید و تماشا کنید! هم شما هم مزدوران داخلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس