کد خبر 1427591
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
تمام بازیکنانی که جام جهانی قطر را از دست دادند

تقریبا یک ماه تا شروع جام جهانی بازیکنان شاخصی به دلیل مصدومیت حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت tycsports، تقریباً یک ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مصدومیت بدترین کابوس برای بازیکنان است و در حال حاضر بازیکنانی هستند که جام جهانی را از دست خواهند داد و شک و شبهه زیادی درباره برخی دیگر از بازیکنان وجود دارد که بتوانند به جام جهانی برسند. در ادامه مروری بر تمام فوتبالیست‌هایی داریم که نمی‌توانند در جام جهانی حضور داشته باشند و کسانی که امیدوارند به موقع بهبود پیدا کنند.

تمام بازیکنانی که جام جهانی قطر را از دست دادند

همه بازیکنان غایب جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به دلیل مصدومیت


انگولو کانته (فرانسه): پس از عمل جراحی به دلیل مصدومیت همسترینگ، مهره اصلی تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت نخواهد کرد. این هافبک از ناحیه همسترینگ از ناحیه پای راست آسیب دید.


دیگو ژوتا (پرتغال): مهاجم لیورپول در پایان دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر با برانکارد از زمین خارج شد و اگرچه جزییات دقیق مصدومیت او فاش نشد ولی یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها تایید کرد که او به موقع برای جام جهانی بهبود نخواهد یافت. 

تمام بازیکنانی که جام جهانی قطر را از دست دادند

جورجینیو واینالدام (هلند): هافبک هلندی به دلیل شکستگی استخوان ساق پای راست که در اواسط آگوست در جریان تمرین با رم متحمل شد، دیگر نمی‌تواند در جام جهانی حضور داشته باشد.


ریس جیمز (انگلیس): مدافع راست چلسی در دیدار مقابل میلان برای لیگ قهرمانان اروپا دچار کشیدگی رباط شد، چیزی که او را دو ماه از زمین مسابقه دور خواهد کرد و جام جهانی را از دست داد. 

تمام بازیکنانی که جام جهانی قطر را از دست دادند

خوائو روخاس (اکوادور): مهاجم رایادوس در اواسط سال دچار پارگی رباط صلیبی شد. بنابراین، فوتبالیستی که هشت بازی ملی داشت نمی‌تواند در این رقابت‌ها باشد.


تاریک تیسودلی (مراکش): بازیکن متولد هلند در تیم ملی مراکش در پایان ماه جولای دچار پارگی رباط صلیبی شد. بنابراین او نیز نمی‌تواند در جام جهانی حضور داشته باشد.

خسوس کورونا (مکزیک): خسوس مانوئل کورونا وینگر مکزیکی پس از آسیب دیدگی شدید از ناحیه پا و مچ پا در تمرین سویا، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و جام جهانی را از دست داد.

بازیکنان در خطر از دست دادن جام

تمام بازیکنانی که جام جهانی قطر را از دست دادند

پائولو دیبالا (آرژانتین): بازیکن آرژانتینی پس از زدن یک ضربه پنالتی برای رم، دچار پارگی تاندون شد و به همین دلیل حضور او در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام است.


خوان فویت (آرژانتین): مدافع ویارئال یکی دیگر از بازیکنانی است که لیونل اسکالونی از نزدیک او را دنبال می‌کند. او نیز مدتی دچار مصدومیت شده است ولی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که در جام جهانی خواهد بود یا خیر. احتمالا فویت در فهرست اولیه آرژانتین باشد.

ریچارلیسون (برزیل): مهاجم تاتنهام در بازی مقابل اورتون مصدوم شد و معلوم نیست چه وضعیتی برای جام جهانی قطر خواهد داشت.

مارکو رویس (آلمان): وضعیت آسیب دیدگی رویس نشان می‌دهد که این آسیب دیدگی بسیار جدی است و حتی احتمال دارد که او فصل را از دست دهد. رویس یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان است. او پیش از این، جام جهانی ۲۰۱۴، یورو ۲۰۱۶ و یورو ۲۰۲۱ را از دست داد و به احتمال خیلی زیاد در جام جهانی ۲۰۲۲ هم به خاطر آسیب دیدگی نتواند به میدان رود و در فهرست ژرمن‌ها قرار گیرد.

رائول خیمنز (مکزیک): مهاجم مکزیکی نیز دچار مصدومیت شده است و شاید بتواند دقیقه ۹۰ خود را به جام جهانی برساند. هنوز چیزی برای او مشخص نیست.

صالح الشهری (عربستان سعودی): رهبر الهلال یکی از چهره‌های برتر تیم ملی عربستان است اما در ماه آوریل دچار پارگی تاندون آشیل شد و معلوم نیست چه شرایطی خواهد داشت.

تمام بازیکنانی که جام جهانی قطر را از دست دادند

رونالد آرائوخو (اروگوئه): مدافع بارسلونا  از ناحیه تاندون پای راست دچار انقباض شد.


دیگو گودین (اروگوئه): کاپیتان اروگوئه از مصدومیت زانو رنج می‌برد. این مدافع حتی تصمیم گرفت به اسپانیا سفر کند تا تحت درمان ویژه قرار گیرد با این امید که به جام جهانی برسد.


مارکوس یورنته (اسپانیا): بازیکن اتلتیکو مادرید به دلیل مصدومیت عضلانی بین ۴ تا ۵ هفته به بهبودی نیاز دارد.


مایکل اویارزابال (اسپانیا): مهاجم رئال سوسیداد در سال ۲۰۲۲ دچار پارگی رباط صلیبی شد. بنابراین باید دید که آیا لوییز انریکه با وجود دوری طولانی مدتش تصمیم به حضور او در قطر می‌گیرد یا خیر.

تمام بازیکنانی که جام جهانی قطر را از دست دادند

ترنت الکساندر آرنولد (انگلیس): مدافع لیورپول در بازی مقابل آرسنال مصدوم شد.


کالوین فیلیپس (انگلیس): هافبک منچسترسیتی به دلیل درد مداوم از ناحیه  کتف تحت عمل جراحی قرار گرفت.


پل پوگبا (فرانسه): هافبک یوونتوس در اواسط سال دچار آسیب دیدگی شد. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    3 0
    ان شاءالله سردار آزمون
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    میگی چیکار کنم حالا؟
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    سردار آزمون هم در خطر از دست دادن جام جهانیه هر چند شاید به بازی دوم برسه ولی باید دید به ریسکش می ارزه که او را با تیم به قطر ببرن یانه چون ممکنه به آمادگی مطلوب هم نرسه برای بازیهای دو و سوم به نطرم عباس زاده مهاجم تراکتور میتونه گزینه احتمالی خوبی برای جانشینی سردار باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس