کد خبر 1427246
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
قیمت‌ها در بازار رمز ارز امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۱؛ صعود بیت‌کوین به نیمه کانال ۱۹ هزار دلار

قیمت بیت کوین با رشد ۱.۵ درصدی به نیمه کانال ۱۹ هزار دلار رسید. اتریوم که ظرف شبانه‌روز گذشته بهترین وضعیت را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته، بازدهی دو درصدی را به ثبت رسانده است

به گزارش مشرق، بیت‌کوین بعد چهار روز از نیمه کانال ۱۹ هزار دلار عبور کرد، اما هنوز تغییر بزرگی در رفتار رهبر بازار ارز دیجیتال نسبت به هفته‌های قبل مشاهده نمی‌شود. قیمت بیت‌کوین ظرف یک ماه گذشته نهایتا تا ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار بالا رفته و تحلیلگران، شرط صعودی شدن دوباره قیمت‌ها در این بازار را عبور بیت‌کوین از مرز ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار می‌دانند. همزمان با رشد ۱.۵ درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، ارزش اتریوم با افزایش دو درصدی به هزار و ۳۳۰ دلار رسید. سایر ارز دیجیتال سرشناس شبانه‌روز آرامی را پشت سر گذاشتند و ارزش کل بازار به نزدیک ۹۸۰ میلیارد دلار رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۵۵۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز سه‌شنبه ۲۶ مهر به ۱۹ هزار و ۵۵۰ دلار رسید. هر واحد بیت‌کوین صبح دوشنبه ۱۹ هزار و ۲۴۵ دلار ارزش داشت و افزایش ۳۰۵ دلاری آن در ۲۴ ساعت گذشته معادل رشد ۱.۵ درصدی است. در این مدت کمترین قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۲۴۰ دلار به‌ثبت رسیده و این ارز دیجیتال نهایتا ۱۹ هزار و ۶۲۰ دلار ارزش داشته است. بازدهی بیت‌کوین نسبت به هفته قبل که حوالی مرز ۱۹ هزار دلار معامله می‌شد، کمی بیشتر و نزدیک مثبت سه درصد برآورد می‌شود. حالا ریزش قیمت بیت‌کوین درمقایسه با بالاترین سطح تاریخی خود معادل ۷۲ درصد تخمین زده می‌شود. از طرفی حجم ۳۷۵ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، تسلط آن را به کل بازار تقریبا ۳۸ درصد محاسبه می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۳۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ مهر هزار و ۳۳۰ دلار تثبیت شد. این رقم افزایش ۲۵ دلاری قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی را نشان می‌دهد و می‌توانیم بازدهی روزانه اتریوم را نزدیک دو درصد درنظر بگیریم. کمترین قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی هزار و ۳۰۵ دلار بوده و سقف ارزش این ارز دیجیتال هزار و ۳۴۰ دلار به‌ثبت رسیده است. نسبت به هفته قبل یعنی سه‌شنبه ۱۹ مهر که اتریوم هزار و ۲۷۵ دلار خرید و فروش می‌شد، بازدهی این ارز دیجیتال نزدیک مثبت پنج درصد تلقی می‌شود. به‌این ترتیب با احتساب رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار در آبان ۱۴۰۰ به‌عنوان سقف تاریخی اتریوم، شاهد ریزش ۷۲ درصدی این ارز دیجیتال هستیم. همچنین حجم ۱۶۳ میلیارد دلاری معاملات اتریوم به‌معنی سهم ۱۶.۵ درصدی آن از کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین درشبانه‌روز گذشته یک درصد رشد داشت و امروز سه‌شنبه ۲۶ مهر به ۰.۰۵۹ دلار رسید. کاردانو که با سهم ۱.۲ درصدی، الان هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، در همین مدت رشد قیمت نیم‌درصدی داشت و صبح امروز ۰.۳۶۹ دلار معامله شد. ترون و شیبا بازدهی صفر درصدی را به‌ثبت رساندند. هر واحد ترون صبح امروز ۰.۰۶۲ دلار و شیبا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار خرید و فروش شدند. اوضاع برای ترا کلاسیک و ترا بدتر بوده و این دوتا بازدهی منفی داشتند. ترا کلاسیک که الان از نظر تسلط به بازار، بین تمام توکن‌ها جایگاه سی‌وسوم را به‌خود اختصاص داده، امروز ۰.۰۰۰۲۶۷ دلار ارزش داشت و این رقم افت یک درصدی ارزش آن را نشان می‌دهد. قیمت ترا نیز با افت دو درصدی به ۲.۶۲ دلار تقلیل پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۵۰ دلار

۱۹ هزار و ۲۴۵ دلار

۱۹ هزار و ۵۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۷۵ دلار

هزار و ۳۰۵ دلار

هزار و ۳۳۰ دلار

کاردانو

۰.۳۹۶ دلار

۰.۳۶۸ دلار

۰.۳۶۹ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۵۹ دلار

۰.۰۵۸ دلار

۰.۰۵۹ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۲ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۸۲ دلار

۰.۰۰۰۲۷۰ دلار

۰.۰۰۰۲۶۷ دلار

ترا

۲.۵۵ دلار

۲.۶۶ دلار

۲.۶۲ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس