کد خبر 1427235
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
هشدار روسیه، تل آویو را وادار به عقب نشینی کرد

مسئولان رژیم صهیونیستی پس از تهدید معاون شورای امنیت روسیه، از گفته های یک وزیر صهیونیست مبنی بر ضرورت ارسال سلاح به اوکراین اعلام برائت کردند.

به گزارش مشرق، معاون شورای امنیت روسیه به رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هشدار داد که در صورت ارسال کمک نظامی و تسلیحات به اوکراین،‌ روابط خود با مسکو را به نابودی خواهد کشید.

«دیمیتری مدودف» در کانال تلگرام خود نوشت: به نظر می‌رسد، اسرائیل به دنبال ارسال سلاح به رژیم کی‌یف است. 

وی این اقدام رژیم اشغالگر را "بی‌پروایانه" خواند و تاکید کرد که این رژیم با این اقدام روابط خود با روسیه را نابود خواهد کرد.

مدودف این هشدار را درپی آن مطرح کرد که "نحمان شای" وزیر امور صهیونیستها در خارج از سرزمین های اشغالی اعلام کرده بود که زمان آن رسیده که این رژیم در سیاست‌هایش درباره جنگ اوکراین تغییر ایجاد کند و از تل‌آویو خواست هرگونه ممنوعیت ارسال تسلیحات به اوکراین را لغو کند.

وی افزود: زمان آن رسیده که اوکراین کمک نظامی دریافت کند؛ همانطور که آمریکا و کشورهای ناتو به این کشور کمک نظامی می کنند.

اما پس از تهدید مدودف، سایت صهیونیستی "والا" به نقل از کسانی که از آنها مسئولان بلندپایه رژیم اسرائیل یاد کرد، نوشت که گفته های این وزیر، منعکس کننده سیاست کابینه رژیم اسرائیل نیست.

هفته گذشته نیز سفارت روسیه در تل آویو نسبت به بیانیه رژیم صهیونیستی در محکومیت حملات مسکو به اوکراین واکنش نشان داده و اعلام کرده بود: "اسرائیل در طول هشت سال نسبت به حملات تروریستی و ادامه دار اوکراین علیه غیر نظامیان منطقه دونباس سکوت اختیار کرد. رژیم صهیونیستی همچنین در برابر کشته شدن داریا دوگینا روزنامه نگار روس و حمله به پل شبه جزیره کریمه نیز موضع‌گیری نکرده است."

جنگ اوکراین در ماه‌های گذشته تنش میان روسیه و رژیم صهیونیستی را شدت داده است. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس