از بی توجهی به قهرمانان تاریخ‌ساز تا ذوق‌زدگی از حرکتِ غیرمتعارف/ این رسانه ها موفقیت زن ایرانی را می خواهند؟

رسانه‌های معاند با بی توجهی به قهرمانان تاریخ‌ساز و ذوق زدگی از یک حرکت غیر متعارف بار دیگر استفاده ابزاری از زنان را ثابت کردند.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته دختران وزنه برداری و دوومیدانی کشورمان در مسابقات آسیایی کاری کردند کارستان، هم قهرمان شدند و هم تاریخ سازی کردند، دخترانی که با سخت کوشی خود نشان دادند که شاید از لحاظ امکاناتی کمتر از رقبای خود باشند، اما در عمل و میدان مبارزه تا پای جان تلاش می‌کنند و پرچم کشورمان را بالا می‌برند. ثابت کرده‌اند خواستن، توانستن است.

نمونه این افتخارآفرینی‌ها را  در ۲،۳ روز گذشته در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا دیدیم. سیده الهام حسینی و نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلا و تاریخ سازی، نام خود را در ورزش ایران جاودانه کردند، آن هم در روزهایی که دشمنان، زن را تنها به چشم ابزار نگاه می‌کنند و هرجا که به سودشان باشد روی آن مانور تبلیغاتی می‌دهند و آنچنان ذوق زده می‌شوند که ساعت‌ها و روزها به آن می‌پردازند.

از بی‌توجهی به قهرمانان تاریخ‌ساز تا ذوق‌زدگی از حرکتِ غیرمتعارف/ این رسانه‌ها موفقیت زن ایرانی را می‌خواهند؟

مصداق این موضوع را هم می توان در نوع برخورد با دو عنوان قهرمانی دختران وزنه بردار و دوومیدانی و اتفاقی که در مسابقات سنگنوردی آسیا و شرایطی که یکی از سنگنوردان زن کشورمان رقم زد، مشاهده کرد. 

بیشتر بخوانید:

کدام رشته‌های ورزشی تیم ملی زنان دارند؟

رسانه‌های معاند آمریکایی، سعودی و صهیونیستی در این چند روز کمترین توجه خود را به قهرمانی حسینی و عیدیان که اولین بار در تاریخ ورزش ایران اتفاق افتاد، داشتند اما در سوی دیگر رقابت دیگر در شرایط غیرمتعارف را برجسته کردند و کاملا ذوق زده شدند.

از بی‌توجهی به قهرمانان تاریخ‌ساز تا ذوق‌زدگی از حرکتِ غیرمتعارف/ این رسانه‌ها موفقیت زن ایرانی را می‌خواهند؟

دیگر نیازی به اثبات نیست و برای این رسانه‌ها افتخارآفرینی و موفقیت زن ایرانی با پوشش اسلامی جایگاهی ندارد، آنها به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و اگر کسی در راستای اهداف‌شان باشد، هرچند در رده آخر هم قرار بگیرد و مقامی کسب نکند، از او قهرمان ملی ساخته و ساعت‌ها برنامه برایش می‌سازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 6
    شعر نگو
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      7 0
      شعر که خلقت تو بود
    • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 0
      تو که میگوی شعر نگو ودنبال آزادی هستی قطعا خواهر مادر زن عمو خاله وشاید زن هم داشته باشی تو همین غلغشه یکی که افکار ش مثل تو بود بحث کردم وگفتم منظور از آزادی برای شما چیست گفت دوست داشته باشیم مثل خارجیها کاباره بریم وهر عشق وحالی بکنیم بادوست دخترهای زیاد وزنان دیگه باهم باشیم کفتم خوب این آزادی رو برای خانمها هم میخواهی دیگه گفت آره گفتم ببخشید اگه زنان خانواده ات چنین آزادی رو بخوان چی با کما عصبانیت گفت مگه میشه اصلا اجازه ندارن گفتم خوب پس میخوای آزادی رو برای چی سو استفاده از خانواده های دیگه ساکت شد وچیزی برای گفتن نداشت گفت شما تا حرفی میشه پای خانواده آدمو میارین وسط گفتم خوب همانطور که تو میخوای آزاد باشی زنانی که هم فکر تو باشن هم چنین آزادی میخوان آیا پسندیده است که دیگران مورد سو استفاده تو باشن واگه افکار چنین آزادی در خانواده خودت باشد غیرتی میشی از قدیم گفتن مکوب بردرکسی تا نکوبن بر درت کمی تفکر
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 4
    مشرق چرت نگو
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 0
      حتما بایست مث بی بی سی و ایران اینترنشنال خبر اصلی اش این باشه تا یه خانم روسریش بیفته ؛اونو جار بزنه تا گوساله هایی مث تو بیفتند تو خیابونها برا شعار نخ نما شده زن زندگی و ...
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 0
      تو بگو
  • انسان IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 3
    ای کاش گوساله هایی که تو خیابون هستن این چیزا رو بفهمن. با شعار زن زندگی آزادی و حقوق بشر و احترام به عقاید ریختن تو خیابون اما دریغ از یک درصد که خودشون این چیزا رو رعایت کنن، هم آشوب میکنن، هم چادر از سر زن مردم میکشن هم زن بدون حجاب براشون معنی داره با حجاب میشه آدم متحجر و عقب افتاده. لعنت به هر چی آدم نفهمه و خائنه
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 0
      اخوی، این گوساله چه هیزم تری به شما فروخته که با این اغتشاشگر ها مقایسش میکنین ؟ به خدا اگه زبون داشت الان به این مقایسه اعتراض می‌کرد!! خخخخخخ
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 2
      گوساله خودتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس