چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی و آنچه از اعتراضات دانش‌آموزی روایت می‌کنند را ببینید و خودتان قضاوت کنید!

به گزارش مشرق، چند وقتی است که رسانه‌های معاند و اغتشاشگرانِ به ظاهر معترض پای اعتراضات‌شان را به مدرسه‌ها هم کشانده‌اند. لیدرهای اغتشاشات سعی‌می‌کنند با تحریک دانش‌آموزان این‌بار آنها را بازیچه رسیدن به اهداف‌شان قرار دهند.

پس از عملیات کشته‌سازی نوجوان‌ها، کشاندن اغتشاشات و شعارهای سیاسی به مدارس پروژه خوبی است برای دشمن که ذهن جوان و نوجوان را با خود همراه کند و سیاه‌نمایی‌هایش را از وضعیت کشور این بار در گوش دانش‌آموزان زمزمه کند.

پای تصاویر و اخبار رسانه‌های آن طرف آبی که بنشینید خیال می‌کنید حالا همه دانش‌آموزان، درس و مدرسه را رها کرده‌اند و در صف اول اغتشاشات مشت گره کرده‌اند اما همین رسانه‌ها چندباری خودشان، خود را رسوا کرده‌اند! 

 روایت به‌ظاهر صادقانه «منوتو» از اعتراضات دانش‌آموزی!

 همه آنهایی که حالا در صف اغتشاشات حضور دارند و بی‌چون و چرا اخبار رسانه‌های آن طرف آبی را باور می‌کنند به روایت صادقانه این رسانه‌ها  ایمان دارند.

همان‌هایی که شعارشان این است که بی‌طرفانه طرفدار مردم‌اند اما خالی از لطف نیست نگاهی به این عکس بیندازید و شاید نگاهی به روایت به ظاهر صادقانه منوتو از اعتراضات دانش‌آموزی! 

چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

منوتو روز سیزدهم مهر تصویری از اعتراضات دانش‌آموزان کرج در مدرسه منتشر می‌کند و مدعی می‌شود دانش‌آموزان کرجی یک‌صدا در این روز شعار «مرگ بر دیکتاتور» را در مدرسه سر داده‌اند! گویا اتاق خبر «منوتو»‌ اطلاع ندارد روز چهارشنبه ۱۳ مهر در ایران تعطیل رسمی است و دانش‌آموزی به مدرسه نمی‌رود!

صفجه توئیتر منوتو یکی از تصاویر آرشیوی را منتشر می‌کند و ادعا می‌کند متعلق به چهارشنبه است تا صفحه‌خبری اش و صحنه اعتراضات را خالی نشان ندهد و خدایی نکرده کسی این احساس را نکند که حال ایران و مردمش خوب است!

اینکه چرا این رسانه دست به چنین کاری می‌زند روشن است اما سوال اینجاست تا به حال این رسانه‌ها چندین‌بار دروغی را به عنوان روایت دست ‌اول به مخاطب عرضه کرده اند؟!

چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

یک‌بار به نام دانش‌آموزان، یک‌بار به کام دانشجویان 

رئیس‌جمهور روز شنبه ۱۶مهر در دانشگاه «الزهرا» سخنرانی داشت. تصاویر منتشر شده نشان از استقبال دانشجویان از سخنان رئیس‌جمهوری را دارد.

البته لیدران اغتشاشات هم بی‌کار ننشستند و به همراه تعدادی از دانشجویان در دانشگاه الزهرا تجمع کردند. تصاویر این تجمع از جنبه‌های مختلف و لحظه به لحظه از رسانه‌های آن طرف آبی مخابره می‌شد اما به حدی نبود که پاسخگوی سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی آنها باشد.

به همین خاطر ایران‌اینترنشنال فیلمی از تجمع چند دانش‌آموز با لباس فرم مدرسه که فرستنده آن مکانش را خیابان شریعتی اعلام می‌کند با تیتر«اعتراض دانشجویان دانشگاه الزهرا همزمان با حضور رئیسی» به خورد مخاطبانش می‌دهد.

از اینکه دانشگاه الزهرا در خیابان شریعتی نیست و در ونک واقع شده بگذریم! این موضوع که اینترنشنال اینطور مخاطبانش را فریب می‌دهد جای سوال دارد! این فیلم بار دیگر با تیتر «اعتراضات دانش‌آموزی» در صفحه ایران‌اینترنشنال منتشر می‌شود اما این‌بار روی فیلم زوم می‌کند و با تقطیع و تار کردن آن سعی در متفاوت جلوه دادنش دارد.

سوال اینجاست؟! روزانه چند فیلم از صحنه اعتراضات که در صفحه رسانه‌های آن طرف آبی منتشر می‌شود چنین پشت‌پرده‌ای دارد؟! آیا رسانه‌های آن طرف آبی راوی اعتراضات ایران هستند یا آتش‌بیار معرکه‌ای که خود به پا کرده‌اند؟!

چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

تصویری که هیچ‌وقت به چشم رسانه‌ها نمی‌آید! 

این چند روز عکس دانش‌آموزان با شعارهای «زن، زندگی،آزادی»‌ در مدرسه به تکرار از صفحه رسانه‌های معاند منتشر شد اما کم نداشتیم دانش‌آموزانی را که تحت‌تاثیر حرف‌های اغتشاشگران قرار نگرفتند و عشق‌شان به میهن و اسلام و انقلاب را با جوسازی‌های دشمن از یاد نبردند. مثل همان دانش‌آموزانی که تصویرشان در صفحات مجازی پخش شد. جمعی از دانش‌آموزان یک مدرسه با نوشتن«سلام یا مهدی!» «جانم فدای ایران!» «لبیک یا خامنه‌ای» از اغتشاشگران برائت جستند و عشق‌شان به میهن را به تصویر کشیدند.

اما سوال بعدی که مطرح می‌شود این است که چرا این راویان به ظاهر صادق که از شروع اغتشاشات، ۲۴ ساعته از وضعیت ایران گفته‌اند چنین تصاویری را سانسور می‌کنند و از این دانش‌آموزان چشم‌پوشی می‌کنند؟! این دانش‌آموزان آیا ایرانی نیستند که در لیست اخبار ۲۴ ساعته رسانه‌های آن طرف آبی از ایران قرار بگیرند؟! یا نوشتن از آنها برای مدعیان آزادی صرفی ندارد و چندان به مذاق‌شان خوش نمی‌آید؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    ای وای لاموتریژین هم عین هیدرو کورتیزون و لووتیروکسین می‌کشه ادما رو
  • محمد IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    8 0
    بوی سوز میاد میدونم کامنتمو منتشر نمیکنی ولی بسوز
  • رضا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    یکی به این بندگونه خدا نیست بگه بعد از اینا آزادی رو از دایی ابوبکر باید مطالبه کنین چون آمریکایی ها تمایل به پهلوی ها ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس