کد خبر 1427003
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
آخرین وضعیت مدیرعامل پرسپولیس/ برکناری آجورلو ربطی به درویش ندارد

مصطفی آجورلو پس از یک سال و نیم حضور در اتاق ریاست باشگاه استقلال، از سمتش کنار رفت تا یک بار دیگر علی فتح الله زاده روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه بنشیند.

به گزارش مشرق، مدیرعامل استقلال درحالی به کار خودش در استقلال پایان داد که توانست پس از ۵ سال، نوار قهرمانی های پرسپولیس را با سرمربیگری فرهاد مجیدی پاره کرده و تیمش را قهرمان لیگ برتر کند.

استقلال آجورلو با ساپینتو هم تاکنون عملکرد بدی نداشته و توانسته است با ۱۸ امتیاز و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم لیگ برتر بایستد. با این وجود علی فتح الله زاده نامی آشنا و آلترناتیو تمامی مدیران عامل سال های گذشته استقلال، بار دیگر روی صندلی مدیریت این باشگاه نشست. در دوران مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال، آنها ۲ عنوان قهرمانی لیگ آزادگان و قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده اند و چهار مرتبه نیز کاپ قهرمانی جام حذفی را بالای سر برده اند. آبی ها همچنین یک نایب قهرمانی آسیا را در دوران مدیرعاملی وی در کارنامه دارند.

او که ید طولایی در مدیریت این باشگاه را در کارنامه دارد، در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۸ با مصوبه هیئت مدیره باشگاه به سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد، اما تنها در کمتر از یک ماه بعد از آن از این سمت کناره گرفت. دورانی که پیش از آن، او به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شده بود و در جریان جدایی آندره‌آ استراماچونی، نقش پر رنگی داشت. این اتفاق در حالی رخ داده که حدود دو سه هفته قبل شایعاتی درباره برکناری آجرلو و همچنین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود که توسط مسئولان هر دو باشگاه تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:

رد خبر درخواست ویژه گل‌محمدی از کی‌روش

پس از برکناری آجورلو حالا شایعات داغ تری به گوش می رسد مبنی بر اینکه رضا درویش هم به زودی، جایش را به شخص دیگری خواهد داد. برخی حتی پا را فراتر نهاده و مدعی شدند  حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سردار مهرعلی باران چشمه گزینه‌های جانشینی درویش در باشگاه پرسپولیس هستند. این در شرایطی است که از چند وقت پیش بحث برکناری درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به اوج خودش رسیده اما...

یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد: " ماجرای سردار آجرلو به رضا درویش ارتباطی ندارد و او با حمایت وزارت ورزش با قدرت به کار خودش در پرسپولیس ادامه خواهد داد."

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس