.

از زمان آغاز جنگ اوکراین، رژیم صهیونیستی ارسال هرگونه تجهیزات جنگی برای ارتش اوکراین را ممنوع کرده و تنها به ارسال کمک های غیر نظامی و پزشکی و نهایتا جلیقه های ضد گلوله برای کی‌یف بسنده کرده است.

سرویس جهان مشرق _ در حالی که به آخرین روزهای هشتمین ماه از جنگ روسیه و اوکراین نزدیک می شویم، وضعیت در جبهه های نبرد با سکون نسبی همراه شده است.

تحولات روز دویست و سی و دوم جنگ اوکراین:

زلنسکی: روسیه قصد خرید ۲۴۰۰ پهپاد ایرانی دارد/ دبیر کل ناتو: تا هر زمان که طول بکشد از اوکراین حمایت خواهیم کرد +نقشه و تصاویر

پس از دو موج بزرگ پیشروی ارتش اوکراین در دو جبهه خارکیف و خرسون، اکنون قوای روسی با سازمان دهی مجدد قوای دفاعی خود، مانع از ادامه پیشروی ارتش اوکراین به سمت دو شهر خرسون و سواتوف در جنوب و شرق این کشور شده اند.

در جبهه شرق خارکیف و شمال دونتسک، تلاش ارتش اوکراین برای ادامه پیشروی از جبهه کوپیانسک به سمت سواتوف و شرق شهر لیمان به سمت کرمینا با ناکامی مواجه شده است.

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف/ وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است +نقشه و تصاویر

در جبهه شمال استان خرسون نیز ارتش اوکراین همچنان در جنوب شهر دودچانی متوقف شده و چندین دور تلاش آنها برای پیشروی به سمت شهر بریسلاو توسط قوای روسی دفع شده است؛ تصرف شهر بریسلاو کلید رسیدن به مرکز استان خرسون محسوب می شود.

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف/ وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است +نقشه و تصاویر

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف

در روزهای گذشته اخبار زیادی از احتمال ورود مستقیم ارتش بلاروس به جنگ اوکراین شنیده می‌شود؛ این اخبار پس از سخنان شدید لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس علیه دولت کی‌یف به تدریج رنگ واقعیت به خود می گیرد.

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف/ وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است +نقشه و تصاویر

لوکاشنکو گفت:

_ در رابطه با تشدید تنش ها در مرزهای غربی اتحادیه (روسیه و بلاروس)، ما توافق کردیم که یک گروه منطقه ای از فدراسیون روسیه و جمهوری بلاروس مستقر کنیم. همه اینها طبق اسناد ماست؛ اگر سطح تهدید به سطح فعلی برسد، همانطور که در حال حاضر است، ما شروع به استفاده از گروه نظامی اتحادیه می کنیم.

_ اساسا این گروه ارتش، مانند نیروهای مسلح جمهوری بلاروس است. باید به اطلاع شما برسانم که تشکیل این گروه دو روزه آغاز شده است و دستور من برای تشکیل گروه مشترک صادر شد.

_ دیروز از طریق کانال‌های غیررسمی درباره حمله به بلاروس از خاک اوکراین به ما هشدار داده شد؛ ما هر حمله ای را به گونه ای پاسخ خواهیم داد که پل کریمه-۲ باشد.

_ به رئیس جمهور اوکراین و دیگر دیوانگان بگویید که اگر حتی یک متر از خاک ما را با دستان کثیف خود لمس کنند، کاری میکنیم که پل کریمه در مقابلش چیزی نیست.

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف/ وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است +نقشه و تصاویر

گفتنی است در روزهای گذشته تصاویری از تجهیزات ارتش بلاروس با نشانه گذاری جدید و خاص مشاهده شده که مشابه با نشانه گذاری های ابتدای جنگ توسط ارتش روسیه به هنگام حمله به سمت پایتخت اوکراین است.

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف/ وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است +نقشه و تصاویر

همچنین گفته می شود نیروی هوایی روسیه جنگنده های مدرن خود نظیر Mig-۳۱K را در خاک بلاروس مستقر کرده است.

وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است

"نچمان شای" سیاستمدار اسرائیلی و وزیر امور مهاجرت این رژیم روز گذشته در صفحه توئیتر خود به مسئله شایعات ارسال سلاح از سوی ایران برای روسیه واکنش نشان داد.

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف/ وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است +نقشه و تصاویر

وی گفت: صبح امروز اخباری از ارسال موشک های بالستیک ایرانی برای ارتش روسیه منتشر شده است؛ دیگر تردیدی وجود ندارد که اسرائیل باید در یک سوی این درگیری خونین بایستد؛ زمان آن رسیده است که ما نیز همچون امریکا و کشورهای عضو ناتو، تجهیزات نظامی خود را به ارتش اوکراین اهدا کنیم.

احتمال حمله مشترک روسیه و بلاروس به سمت کی‌یف/ وزیر اسرائیلی: زمان ارسال سلاح برای اوکراین فرا رسیده است +نقشه و تصاویر

این موضع وزیر صهیونیست در حالی است که از زمان آغاز جنگ اوکراین، رژیم صهیونیستی ارسال هرگونه تجهیزات جنگی برای ارتش اوکراین را ممنوع کرده و تنها به ارسال کمک های غیر نظامی و پزشکی و نهایتا جلیقه های ضد گلوله برای کی‌یف بسنده کرده است.

همچنین این رژیم کشورهای مشتری تسلیحات خود را از ارسال تجهیزات ساخت رژیم صهیونیستی برای ارتش اوکراین منع کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 125
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    قرار بود پهپاد شاهد ۱۳۶ ورق جنگ رو به نفع روسیه برگردونه چی شد پس تا کی باید منتظر بشیم از اون طرف رمضان قدیروف قرار بود بچه هاش رو بفرسته جنگ چی شد پس؟
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      71 14
      کل ناتو با اون بودجه و تجهیزات افسانه ای که مردم دنیا رو به وحشت انداخته بودن تو جنگ اوکراین قرار بود روسیه رو له کنن برن تو مرز هاش چی شد پس؟قرار بود گردان نازی آزوف بچه هاشون کل روسیه رو تصرف کنن اونجوری که غربگدا حرف می زدن با اون همه پشتیبانی تسلیحاتی اطلاعاتی و نظامی چندین ابر قدرت ناتو مثل آمریکا ،آلمان ،فرانسه و ... که اسمشون رو تریلی نمی کشه چی شد پس؟! جدی چی شد ،شد چی؟🤌🏼 🤣
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      26 9
      ها احسنت.. دوتا بمب بیست مگاتنی و بعدش اسرائیل را با ذره بین باید پیدا کرد. چون همه جا رادیواکتیو میشه، یه چند سالی رفتن به قدس را بایستی به تعویق بندازیم تا تشعشعات مضره برن :-)
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      37 11
      اولا اسم فک و فامیلتو روی شاهد 136 نزار، دومأ فعلا که سگهای صهیونیست اوکراینی از ترس همین‌ها پوشک لازم شدن و ورق جنگ به نفع ارتش آزادی بخش روسیه برگشته کلنگی مزدور!!!!
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      33 7
      دیروز مدام اخبار الجزیره را دنبال میکردم و از مانور شاهد ۱۳۶ در آسمان کیف عشق... نمی‌دانم چقدر از مسائل نظامی سر درمیاری اما بلااستثنا هر کارشناس نظامی که‌ روی خط برنامه آمد چه از کیف چه از مسکو و چه از واشنگتن از توانایی کم نظیر پهپاد شاهد گفتن چون علیرغم دارا بودن انواع پدافند ارتفاع پائین آمریکایی آلمانی و بریتانیایی و... همگی از شناسايي این پهپاد ناتوان بودن امیدوارم کمی خود تحقیری را کنار گذاشته و به تحليل رسانه‌ های بیطرف بیشتر گوش کنی ضمنآ قرار نبود پهپاد شاهد ورق جنگ رو برگرداند چون روی زمین کس ديگري می جنگد بلکه طی چند هفته گذشته موازنه وحشت تغییر کرده و آن ارتشی که در لاک دفاعی رفته ارتش ناتو و اوکراين است
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      25 7
      یکی دیگر از ا ل ا غ های غربگدا خودشو معرفی کرد
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      11 4
      گویا بخشی از بدنِ قاطری که میگی به قسمت انتهای روده‌ی جنابعالی برخورد کرده و موجب تکدر خاطرت شده.
    • ناصری IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      10 5
      به نظر میاد تعداد فامیلهاتو با اسم این پهپاد فلفلی و ریزه میزه قاطی کردی! دقت کن جیگر آلبانی نشین.
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 2
      ایران صادرات جنگ افزار به روسیه را تایید نکرده است . رسانه های غربی با دروغ پردازی ادعا کردند پهبادهای ایرانی در جنگ اکراین ورق را به سمت روس ها برگرداند و حالا مزدورانی مثل تو میگویند چرا ورق برنگشت ؟ در حالی که خبر دروغ بود و نتیجه ان هم دروغ مزدوران سیا و موساد و...است. اما بدان اکر غرب دست از خباثت هایش برندارد جنگ جهانی سوم اغاز خواهد شد و نتیجه اش ویرانی اروپا خواهد بود
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      8 9
      8:46 عجب کمونیست توده ای کثیفی هستن امثال تو! چرا از بین نمیرید عاشقان دایی استالین!!!
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 2
      پیری ....همین که تو سوختی معلومه به هدف خورده
    • نیما IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      6 1
      تا حضور شاهد در اکراین احساس شد اخبار پهپاد بیرقدار ترکیه و هیمارس امریکایی و توپهای 155 م.م اهدایی لای دستو پا گمو گور شد . پهپاد شاهد 136 یک نوع پهپاد ارزان قیمت و کارایی بالاست که هم امکانات و منابع ناتو رو با حدعقل هزینه نابود میکنه و هم موجب سوزش برخی افراد میشه . در پاسخ به شما دوست مغز ژله ای باید گفت که تورو سنه نه قوربوت برم ؟ ایران به روسیه صادرات نظامی میکنه و به هرکیم دلش بخاد سلاح میفروشه و شما جماعت پدرسوخته خود تحقیر میتونید بابتش گریه کنید .
    • ایران IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      7 2
      تهران مسکو پیش به سوی تل آویو واشنگتن یاعلی
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      5 3
      دیوانه چی زدی اومدی؟! اصلا قرار نبود این پهپاد بنده خدا ورق جنگ رو برگردونه، پای منقل پا شدی اومدی؟! ارباب هات گفتن ورق جنگ رو برگردوند برو از اونا بپرس چرا اینطور گفتین؟ به خدا خل و چلین شماها! ایران که میگه من چیزی به کسی ندادم خودشون دارن زارت و زورت میزنن، تازه صدا هم میده یعنی خیلی بشر دوستانه درست کردن که طرف بفهمه داره میاد، یا اگه تونست بزنتش ولی چرا نمیخوره؟! یعنی پدافندهای تاریخ مصرف شده بهشون قالب کردن؟! یا مسئول سیستم پدافنداشونم مثل تو پای منقل بوده قبلش؟!
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      2 0
      جای سوزش پماد بمال همه روزه دود از کیف دارد بلند می شود ناتو هم هیچ شکری نمی تواند بخورد بزودی کیف هم توسط ارتش های مشترک سقوط می کند
  • حامد IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    30 47
    روس‌ها دچار خشم شدن.‌ بخاطر ارتش ضعیفشون آبرویی براشون توی دنیا نمونده. حتی مناطق اشغالی رو هم نمیتونن نگه دارن. همزمان با بمباران مکرر کیف بنظر میرسه می‌خوان مجدد شانسشون رو واسه حمله به کیف امتحان کنن. این سری شکست بخورن قطعا مالک روسیه سرنگون میشه
    • علی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      32 15
      داداش چه تحلیل زیبایی دادی😆 خدایی کف و خون دارم بالا میارم از بس منطقی بود🤣 رفیق روسیه جلو ناتو می جنگه ناتو می دونی چیه؟!بله هم اول جنگش هم الان اشتباهات احمقانه زیاد داشته و نشان دادن از لحاظ استراتژی و تاکتیک فرماندهان جنگ در حد ایران نیستن یک تنه جلو کلی ابرقدرت بره تو میدون پیروز بیاد بیرون ولی در شرایط عادی بد عمل نکردن شما فقط برو بودجه و تسلیحات چند کشور اول ناتو رو با روسیه مقایسه کن تا بفهمی جنگ چقدر سخته با اینا جنگیدن دوم مرز های زیادی رو تصرف کرد روسیه با اون وسعت بتونه کشور خودش رو نگهداری کنه هنر کرد چه برسه به این همه وسعت تصرف کرده از شرق اوکراین.
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      14 6
      لابد ارباب امریکا خیلی قوی که شبانه ازافغانستان دررفت نیروهایش خیلی قوی وقتی گیرافتادن ازبس قوی بدن خودشون خیس کردنند ازاین بعد بیشتر فکرکن احمقی حدی دارد
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 2
      خداییش خوب نشد که آمریکایی ها از افغانستان رفتن. حالا اجناس آمریکایی توی میدون گمرک کم میشه. سربازاشون لوازمات نظامی میدزدیدن و میاوردن می‌فروختن
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      6 1
      شکست آمریکا در افغانستان ، منجر به فروپاشیش نشد ، برعکس شکست شوروی در افغانستان .
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 0
      بعد اونوقت اینهمه تسلحات دفاعی ارباب هات فرستادن واسه اوکراین با اون همه ادعای قدرت نمایی، مایه آبروریزی آمریکا و اروپا و اسرائیلت نیست؟! یه پهپاد 20 هزار دلاریه😂، اینهمه تحلیل نکن رو مغزت فشار نیار😣 تسمه میپُکونه محیط رو متعفن میکنی! آره، ارباب هات واسه سپر دفاعی، پول و خدمات پس از فروش اوکراین بهش کمک می کنن!
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    42 24
    با ورود اسراییل و ایران به جنگ اوکراین عملا پازل جنگ جهانی سوم داره تکمیل میشه. به امید نابودی نظام جهانی خونریز صهیونیستی و آزادی بشریت از بردگی مدرن غرب
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      17 3
      مگه روسیه جزو امت ماست که وارد بشیم؟! فروش سلاح رو هم که سیاسیون میگه انجام نشده. به امید نابودی نظام صهیونیستی
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      9 10
      تکنولوژی های غرب رو از زندگیت حذف کن باید بری آب قنات بخوری و تو چادر زندگی کنی!
    • ناشناس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      5 4
      《تکنولوژی های غرب رو از زندگیت حذف کن باید بری آب قنات بخوری و تو چادر زندگی کنی!》 یجوری حرف میزنی انگار مفت و مسلا اینارو دادن به مردم دنیا و از جیب خودشون خرج کردن این تکنولوژی و فناوری با چپاول مال و اموال مردم دنیا به دست اومده ازون گذشته آمریکا وقتی ی کشوری رو تحریم میکنه پول و اموال مردم تحریم شده رو میریزه تو خیک صهیونیست‌های فاشیست تا اسرائیل رو بیشتر آباد کنن حالا هی زر بزن
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      6 3
      غرب لیبرالی تکنونولوژی اش که تمدنی نیست باساخت شرکتهای چندملیتی بوجودامده مابافسادوتخریب وفحاشی ومخدرمخالفیم وگرنه ایران رشدی 13برابری میانگین جهانی رابومی وتحت تحریم وتهاجمات فرهنگی منطقه ای داشته
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 0
      رژیم صهیونیستی مهره ی کاخ سفیده حتی بدون استقلال ترازعربستان سعودی چون عربستان یه قرابتی باایران ومنطقه داره ولی صهیونیستا فاشیست وحتی بایهودیان دنیا هم درگیرند چون بافسادجنایت ونوکری فرون گره خوردند درکل امریکابعدازسفربایدن به فلسطین اشغالی شروع به ارسال سلاح باپوشش رسمی رسانه ای به اوکرا ین کردوحضورمستشاری خودراهم علنی گفت صدام هم خریدوهدیه ی سلاح شیمیایی دریافت میکرداین هم که برخی میگویند ایران سلاح داده یانداده گمان است وسندی ندارندایران بحث فروش سلاحش دربازارازادراباتولیدپهباددرتاجیکیتان وتبلیغ ان دررزمایش اعلان کرده است ورهبرصحبت ازپایان نبردوبرگشتن مردم اوکراین ازاوارگی به موطن خودرادارندشوروی هم سالها پیش فروپاشیده والان روسیه وپوتین بسیارضدصهیونیستاست
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    25 11
    اسرائیل ابله و البته بسیار مغرور... ابناء القرد.
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    29 9
    این ها نشانه های بدیه که بوی جنگ جهانی بعدی را می ده و مقصر آن قطعا غربه نباید انتظار داشت که این ها از شرق , شمال , جنوب , غرب و از درون دقیقا امنیت ملی روس ها را هدف بگیرند و روس ها بیخیال بشینن نگاه کنن نباید انتظار داشت که این ها برن آنور دنیا , کنار سواحل چین و از تایوانی حمایت کنند که مسئله امنیت ملی چینه یا دنبال جدایی هنگ کنگ و ... باشند دنبال بهم ریختن چین باشند و چینی ها بیخیال بشینن نگاه کنن نباید انتظار داشت که این ها به 100 روش و از همه طرف , دقیقا امنیت ملی ایران و حاکمیت و موجودیت ایران را هدف بگیرد و ایران کماکان صبوری کند و خنثی باشد کره شمالی ها نمی توانند تا ابد , تهدید شدن حاکمیت و موجودیت شان را تحمل کنند ونزوئلا , کوبا , سوریه و ... چند سال دیگر باید شرارت های غرب را تحمل کنند ؟ دقت کنید جبهه اوکراین همان جاییه که مسکو 500 کیلومتریشه , این کشورها که نرفتن واشنگتن , نیویورک , پاریس , لندن یا برلین را تهدید کنند این کشورها که ابدا برنامه ایی برای بهم ریختن شرایط کشورهای غربی و براندازی که ندارند اصلا غرب با هیچ گونه دشمنی امنیتی و موجودیتی از سمت شرق روبرو نیست به هر علتی هم مردمان غربی تو خیابان ها می ریزند یک اس ام اس از سمت شرقی ها برای این ها نمی ره کاملا خودشونن و مطالباتشون اما اینور چه خبره ؟ این کشورها فقط خواهان احترام هستن و اینکه امنیت ملی و موجودیتشان تهدید نشود و از قرن ها استعمار هم خسته شدن دیگر نمی خوان زیر پرچم غرب باشن , قشنگ صحنه جهانی به سمت استارت جنگ جهانی سوم در حال آرایشه چون غرب براحتی نمی خواد جاشو به بریکس و امثالهم بده و شده باشه تیری در تاریکی بندازه می ندازه و شرقی ها هم دیگر قدرتی گرفتند و دیگر بزن در رو را تحمل نمی کنند هر 2 طرف هم می دونن که هر کی در اوکراین ببازه آینده را باخته و کم کم کار به دخالت دیوانه وار همه طرفین خواهد کشید روس ها هم حق دارن از دیگران کمک بگیرند اگر که اوکراینی ها روزانه در حال تحویل گرفتن حجم انبوه همه مدل جنگ افزار و تسلیحات هستند تو یکسری کلیپ مشخصه که نیروهای اوکراینی (بخوانید ناتو) حتی تسلیحات زد زره شون از مسلسل هاشون بیشتره ! و دیگر نیروهای پیاده روسی را هدف می گیرند شده باشه 2 3 نفر !
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 2
      مرگ با بمب اتمی آنقدر آسونه. هر چی به مرکز انفجار نزدیکتر باشی بهتره. یهویی بخار میشه آدم. حدود نیم ثانیه قبل از رسیدن موج ضربه مکانیکی انفجار، ضربه موج امواج بسیار پر انرژی، سیستم عصبی را در کسری از هزارم ثانیه ذغال میکنه، حتی قبل از آنکه پیام عصبی درد حرکت بکنه به طرف مغز، کل سیستم عصبی ذغال شده. کلا نزدیک مرکز انفجار، مرگ جالبیه. بپا که در سرازیری جهنم، شیطان کاریت نکنه.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 0
      تویی که گفتی مرگ با بمب اتم آسونه! از شعور بی‌بهره‌ای. مجاهدین اسلام، براشون مهم نیست چی میشن. مهم اینه چه کار می‌کنن. کافر همه را به کیش خود پندارد. ضمنا ما هم بی‌کار ننشستیم. به جای یه سلاح اتمی کشتار جمعی و بی‌هدف، ده تا موشک نقطه‌زن می‌زنیم به انبار اتمی‌شون تا خودت و اربابات به شیوه‌ای که گفتید تصعید شید منافق فانتزی
  • حسن IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    43 11
    مگه تجهیزات ایرانی فتوشاپ نبود پس چرا انقدر دارن بخاطرش حرص میزنن ؟فتوشاپش اینه ببینید واقعیش چیه
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      11 3
      جدی من هم تو همین فکر بودم ماکت و فتوشاپ چجوری تو کی یف از اون همه سامانه عجیب غریب غربی و شرقی رد می شد می زد به هدف؟!🤔 عجیبه واقعا اونم فقط 20 هزار قیمتش باشه کلی اون رو مسخره کنن که مثلا از موتور چمن زنی استفاده کردن و ... خیلی عجیبه واقعا بنظرم نیرو نظامی ایران برای مردم یک کلاس ساخت ماکت و فتوشاپ بزارن می ارزه آدم یاد بگیره.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      49 5
      ۰۸:۱۹ جیگروم هنوز که سامانه سپر دفاع موشکی تحویل اوکراین ندادن چرا چرت و پرت میگی ؟!!!!! معلومه زیاد جوت گرفته!!!!
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      5 12
      ... روم، مگه اون سامانهٔ آبکش آهنین "رو به اونور" که به اربابای سعودیت دادن چه غلطی کرد که تو اوکراین بخواد بکنه؟؟! تو از پای منقل پاشو عنترنشنال رو هم خاموش کن شاید عقلت اومد سر جاش، باریکلا!!!!
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 4
      ۱۱:۰۰ عزیزوم مثل اینکه خبر نداری همین گنبد اهنین ابکش ذهنیت شما 97 درصد راکت های حماس را روی اسمونشون منهدم کرد وحتی اسرائیل کوچکترین خسارتی ندید. تو که اطلاع از هیچ نداری قلم به دست نگیر عزیزوم.
    • حسن IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 1
      سپر موشکی رو نمیدن که آبروی اونم نره ولی نگران نباش به زودی اخبار آبروریزی اونم میاد
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 1
      ۱۱:۰۰ عزیزوم حتما جنگی که تا مرزهای روسیه هم کشیده شده هم تقصیر اینترنشناله.!!!!ههههه
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 1
      ۱۲:۱۰ دائم دارید خیط میشید از رو هم نمیرید ساقیت را عوض کن درست میشه.!!!!!هههههه
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    28 7
    ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺳﻮﻡ ﺩﺭ ﺭاﻩ ﻫﺴﺖ اﻳﺮاﻥ ﺑﺎﻳﺪ اﻣﺎﺩﻩ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺑﺎﺷﺪ اﺭﺗﺶ و ﺳﭙﺎﻩ ﺻﺪﺭﺻﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ و اﻣﺎﺩﻩ ﻫﺮاﺗﻔﺎﻗﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﺎﻳﺪاﺯاﻻﻥ ﺗﺎ ﺩﻳﺮ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻪ ﻓﻜﺮﺫﺧﻴﺮﻩ ﻛﺎﻻﻫﻲ اﺳﺎﺳﻲ و ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﻪ اﻣﻴﺪ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪﻱ اﻳﺮاﻥ ﻋﺰﻳﺰ و ﻧﺎﺑﻮﺩﻱ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 5
      خجسته!مسئولین محبوب تو در حالت عادی تو تامین مرغ و تخم مرغ و رب و سیب زمینی جامعه ناتوانن حالا تو میگی برای شرایط جنگی انبارها رو پر کنن!ههههههههههههههه
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 4
    وزیر اسرائیل ..... خورد و به قبر پدر به پوتین خندید
  • محمود IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    8 3
    زمانی ناتو در پوشش معارضین سوری نیروهای نظامی ویژه خود را به حلب فرستاد و روسیه آنها را از محاصره ایران فرآوری داد حلا که به خودش خیانت کردند شاید می‌خواهد انتقام حلب و خانطومان را بگیرد
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    21 21
    الکی الکی کشور ما هم وارد جنگ جهانی شد
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 0
      ایران مجبوره وارد جنگ بشه . دور و زود داره ولی سوخت و سوز نداره . ما و روسیه یک عاقبت خواهیم داشت . خوب یا بدش در اینده معلوم میشه
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    20 36
    اف بر شما که در کنار روسیه متجاوز ایستاده اید خدا را شکر که من در قضاوتم در مورد شماها اشتباه نکردم
    • دکتری امیرکبیر US ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      22 11
      ابله برو یکم مطالعه کن بعد بیا نظر بده. غرب با روسیه توافق کرده بود که دیگه پیشروی نکنه به سمتش، ناتو رو بسط نده، ولی مدام نقض کرده طی این سالها چنین توافقی رو. تا جایی که رسید لب مرز روسیه!! هر عاقلی می بایست اینجا واکنش نشون بده، روسیه مثل امریکاجونت نرفته یه قاره دیگه به کشوری تجاوز کنه که!!! همسایه ش براش شاخ و شونه کشید و تبدیل به تهدیدش شده، خوب کاری هم کرد زد پس کله ش.
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      5 5
      ابله، ما سلاح فروختیم فقط کاری که همه کشورهای تولید کننده سلاح انجام میدن
    • گودرز منصوری IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 5
      اگر کمی با دقت بیشتر موضوع را بررسی کنید متوجه میشوید که روسیه متجاوز نیست وتقصیری ندارد این تجاوز به حیات خلوت روسیه واز سوی آمریکا از سال ۲۰۱۴ شروع شد و روسیه مجبور به دفاع شد ...اوکراین بعد از دونباس به کریمه وسپس به خاک روسیه حمله میکرد این نقشه ناتو و آمریکا بود انصاف درقضاوت از صفات انسان کامل است .
    • حسن IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 2
      آمریکا اگه سلاح بفروشه میشه پیشرفت تکنولوژی و هوش اقتصادی ،ایران اگه بفروشه میشه حمایت از ظالم ،خیلی جالبه نه؟
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    12 3
    کاش به جای روسیه همین بلاروس حمله می کرد :))
  • US ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    15 3
    پس زمان شنا کردن هم رسید
  • ساس IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    8 23
    بله الان زمان نشان دادن همرنگی با اوکراین است. روسیه شکست سنگینی خورده . ایران بشدت در داخل درگیر شده و از ترس انکار ارسال پهپاد میکند و موتور محرکه اجتماعی علیه حکومت ها در کیف و مسکو روشن شده و در موضوع ایران همه کشورهای اروپا تقریبا همقسم شده و با امریکا همراه شده اند . پس اسراىیل باید برنامه ی هزار خنجر را پیش ببرد
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      5 5
      الان زمان شرکت مستقیم ایران در جنگ به نفع روسیه و مالیدن پوز صهیونیست‌های اوکراینی و اسرائیلی به خاک است، دورهٔ شنا برای جهودهای مستقر در سرزمین‌های اشغالی رایگان میباشد!!! خخخخخخخخخ
    • ایرانی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      3 3
      بله الان جات خشکه و یونجه ات فراوون! ولی این وضعیت زیاد دوام نمیاره توصیه میکنم بفکر ذخیره پوشک و کاه برای روزهای سخت آینده ات باشی چون سربازای اسلام پشت خیمه معاویه منتظر ایستادن و جیغ و داد چندتا وطن فروش خائن هم هیچ تاثیری در اراده شون نداره!
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 6
    ادعای فروش پهپاد به روسیه درحالی مطرح می‌شود که امروز ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در کنفرانس خبری خود در مورد ادعای مجدد مقامات اوکراینی مبنی بر فروش پهپادهای ایرانی از سوی تهران به روسیه علی رغم تکذیب مکرر این موضوع از سوی مقامات کشورمان گفت: متاسفانه اخباری منتشر می‌شود که مبتنی بر اهداف سیاسی است
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    10 7
    خوب بفرسته تجهیزاتش که از تجهیزات ناتو قویتر نیست اونها را هم شاهد منهدم میکنه تازه شاهد پیشرفته ترین نوع پهباد ما نیست ما شاهد را پنج سال پیش دادیم به یمن بعدش فروختیم به روس ها
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      3 2
      وای اگه شاهد کلاه بزاره و بیاد میدون
    • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      3 1
      تجهیزات ناتو خخخخخ چی میگی اکثر سامانه های دفاع موشکی اوکراین سامانه های قدیمی زمان شوروی هست ناتو کجا بوده. شاهد خودش تو صدر لیست تجهیزات منهدم شده هست.خخخ پیشرفته ترین پهپادتون هم شبیه همین شاهد هست.تجهیزات تجاری که از خارج تهیه کردین باهاش موتور گازی ساختین خخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 1
      شاهد شما اگه میتونست تجهیزات اسراییلی رو بزنه تو همین منطقه خودمون میزد نه اینکه همش دارید میخورید خخخخ
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 2
      اگر قصد دارید پروسه جنگ اووراین رو تحلیل کنید ، از بحث شاهد یا پهباد بیاید بیرون و کلی تر نگاه کنید . مسیله شاهد یا پهباد نیست . پهباد یک جزو کوچکی از تجهیزات لازم برای یک جنگ تمام عیار هست و بعلاوه در یک جنگ طولانی ، هر اسلحه جدیدی بیاد با فلصله کمی بعدش ، خنثی کننده اون اسلحه ساخته میشه. بعلاوه ، زرادخانه ایران بسیار کوچکتر از زرادخانه روسبه آماده به جنگ هست که بخواد کل مسیر جنگ رو تغییر بده . نکته همونه که کفتم ، تسلیم شدن یا نشدن اوکراین همه چیز هست .
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 1
    عزیزوم مشرق جونم این احتمال صفره از این احتمالات نکن
    • ع ع IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 1
      دوست عزیز همین را در اوایل سال میلادی می‌گفتید که روس‌ها فقط میخوان رزمایش انجام بدن کاری به اوکراین ندارن پس اینبار هم میخوان رزمایش انجام بدن کاری به اوکراین ندارن؟😂😂
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    13 12
    هشدار سفیر سابق ایران در فرانسه : اگر انگ حمایت از روسیه در جنگ اوکراین به ما بچسبد باید هزینه سنگینی بپردازیم
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      6 5
      هر کاری هزینه ای دارد. تقویت روسیه در این مقطع زمانی یعنی مقابله با گسترش ناتو در منطقه ارسال سلاح ها دقیق و نقطه زن یعنی پیشگیری از کشته شدن مردم عادی درجنگ
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    12 8
    بدا به حال ناتو!!
  • اهبرخان IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    15 5
    مگر فروختن تجهیزات برای یک کشور جرمه. اگر جرم هست پس در زمان جنگ ایران و عراق غلط می کردند به عراق تجهیزات می فروختند. طب خورده کی منع رطب کند.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 1
      آره دقیقا اگه عقل داشتی یادت میومد موشک های اسکاد و جنگنده های میگ و سوخوی روسیه جونت زرادخانه صدام وحشی رو کامل کرده بودن!!!پس امروز پشت روسیه واینمیستادی
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    15 8
    اوکراین تسلیم نمیشه ، با یا بدون کمک غرب
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 9
      اوکراین کجاست؟ تموم شد پاشو جیگر!!! خخخخخخخخخ
    • farhad SE ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 3
      اوکراین تسلیم نمیشه ولی نابود میشه واین همان بلائی که فریب اروپا را خورد وملتش در بدر شدند مگر چیزی هم باقی مانده ازاو کراین
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 1
      جنگهای اروپا شدید و طولانی بوده و هست . اروپاییها در نهایت هم ، همش رو پیروز شدن ‌ . مطالعه تاریخ جنگهای اروپا بد نیست
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 1
      در تاریخمون جنگهایی به شدت و حدتی که در تاریخ اروپا بوده ، وجود نداره . برای همین ، از بیرون گود صحبت کردن برای روسیه بدتموم میشه
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    8 1
    در جنگ دوم حهانی هم ، آلمان ، یکماه به صورا مدام و ۲۴ ساعته لندن رو بمبارون کرد .
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 0
      در جنگ دوم جهانی هم ، ابرقدرتهای مهاجم متحد ( آلمان و زاپن ) هر دو شون فروپاشیدند .
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    10 2
    اگر روسیه نتونه در خط مقدم پیشروی کنه ، وجب به وجب اوکراین رو هم بمبارون کنه و خاکستر کنه ، نتیجه تغییری نکرده
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      3 0
      ما چون اگاهی نداریم متوجه نیستیم که حملاتی که الان روسیه به زیرساختها و پشت جبهه میکنه از نطر قوانین جنگ ممنوع هست و تعبیر پیروزی نمیشه و در نهایت تاوانش رو تقدی میده .
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 0
      به عبارتی تا زمانی که اوکراین کرسی سازمان ملل داره ، ریس جنهورش زنده هست ، روسیه حتی اگر کل اوکراین رو بگیره ولی ریس حمهور اوکراین رسمن تسلیم نشه و به جنگ چریکی رو بیاره ، دنیا چاره ای نداره که از کشور مورد تهاجم دفاع کنه. بمباران های شدید پشت جبهه معنی پیروزی خط مقدم نداره ، بلکه به این امید انجام میشه که کشور مورد حمله ، تسلیم بشه و اوکراین تسلیم نخواهد شد .
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 0
      تنها چیزی که روسیه رو پیروز میکنه ، تسلیم شدن اوکراین و زلینسکی هست چیزی که پوتین در ۲۴ ساعت اول انتظار داشت .. که هرگز رخ نمیده .
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 4
    انگار تهدید زمستان یخبندان برای اروپا ، بلوف بود. به اداسط پاییز نزدیک میشیم ، هیچ نشانی از تسلیم اروپا دیده نمیشه
    • حسن IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 1
      داداش تازه اخر مهره صبر کن دوماه مونده تا زمستون
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    10 1
    ارتش روسیه آمده جنگ پیاده نطام زمینی نبود . با ستون تانک و هواپیما حمله کرد ، هر دوی اینها زمینگیر شدن . بدشانسی اورد یا بد حساب کرده بود
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    20 6
    روسیه فکر میکرد به عنوان یک ارتش آزادیبخش ازش استقبال میشه . کلا توهمی شده بود
  • محمد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    11 6
    جنگ روسیه و اکراین ثابت کرد که دفاع بهترین حمله است ،کی باور میکرد اکراین در حالی که موشکی نداره که به خارج از مرزهای خودش برسه ، ارتش روسیه رو اینطوری خوار و خفیف کنه ‌
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      5 3
      عزیز داداش 20 درصد از خاکشو از دست داده بعلاوه کریمه که فوق العاده استراتژیک هست دفاع کرده؟! نه می خواستی همین هم با 30 کشور عضو ناتو که فقط 4 تاش ابر قدرت نظامی هستن و صدر جدول ثروتمندترین کشور های جهان تو همین چند ماه نزدیک 30 میلیارد دلاره آمریکا به اوکراین تجهیزات دادن اینا تازه منفی کمک های فوق العاد موثر اطلاعاتی هست که در اختیار اوکراین گذاشتن شما کلمه Five Eyes و جستجو کنی می فهمی از چی دارم حرف می زنم در تجمیع اطلاعات که به اوکراین می دن زشته داداش بعد اینکه خودشون از حمایت ها ،رسمی پرده برداشتن شما باز میگی روسیه با اوکراین.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 1
      محمد آقا . نکته خوبی گفتی ، جالب بود .
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    6 4
    پوتین داره اشتباه اکراین را میزنه مار را باید از سر له کرد. اسرائیل عامل هر فتنه و جنگ در دنباست
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    7 5
    جنوب اکراین خاک ایران بوده است و باید به ایران بازگردد
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 1
    قاطر تویی که معلوم یه ملعون خود فروخته ای که نمی دونی چه زری میزنی
  • farhad SE ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 5
    اروپاوامریکا نیاز به یه گوشمالی دارند تا آدم بشند این جماعت چپاولگر
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 1
      هر روز یا ماه که بیشتر طول بکشه ،اروپا و امریکا نیروی خودشون رو ذخیره و تقویت میکنن . در دو جنگ جهانی قبلی هم همینه . روسیه جرات صربه کاری به اروپا رو اگر داشت زده بود .
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 1
    آمریکا و اروپا از موضع خود عقب نشینی کردند و بدنبال صلح می‌گردند. دنباله رو های ایرانی شان اما هنوز بیدار ب آب می‌زنند. حداقل اگر حامی غرب هستید وظیفه دارید مواضع آنها را ب پذیرید. شماها نوکر آنها هستید، آنها که نوکر شما نیستند.
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 1
      موضوع اصلی امریکا و اروپا نیست ، زلینسکی هست ، تا زلینسکی ادامه جنگ میده ، غرب مجبوره ازش حمایت کنه .
    • ناشناس IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      16 1
      آخه نوکر جون آمریکا و اروپا کجا از موضع خودشون عقب نشینی کردن؟.این روسیه هست که عقب نشینی کرده اتفاقا امریکا و اروپا به ادامه حمایت تسلیحاتی از اوکراین تاکید دارن این حرفا رو اربابت پوتین زده
  • سینا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    16 5
    اتحاد جماهیر شوری با اون تفکرش بعد از 70 سال متلاشی شد . به اندازه کافی نشانگر پوسیده بودن آن تفکراته اتمی بودن هم هیچ کمکی نکرد . الان هم هیمنه دومین ارتش جهان هم در اوکراین شکسته شده . عجیب است گرایش به روسیه و چین در بین مقامات بلند پایه کشور . روی اسب بازنده شرط بسته اید روسیه به جز بمب اتم چی در چنته داره ؟ برای پیشرفت یک کشور اقتصاد و صنعت حرف اول را میزند . قمار نکنید تازه چسبندگی به یک کشوری که بزرگترین جنایت ها را در طول تاریخ در حق ملت کرده جای حرف دارد. با دنیا تعامل کنید روس ها آدم فروش به تمام معناند تاریخ به وضوح اینو ثابت کرده
    • DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 14
      خاک بر سرت احمق چه اسمی هم برای خودش انتخاب کرده بی وجود نادان 44 ساله اون ارباب جنایتکار خونخوار کثیفت ما را تحریم کرده و منافقین کوتوله و تروریست های کوتوله و دم کرات کوتوله اقلیم و بهائی ها واراذل و اوباش و جاسوس و وطنفروش و رفرمیست ها میست هارا ...علیه ایران پروش داده کوری نادان ...شما غربگداهای بدبخت هم مانند اون حزب توده خائن که نابود شد با اربابتون امریکا در حال افول و نابودی هستید. جدا اگر نفهمی ارتفاع داشت قله هیمالایا در مقابل نفهمی تو چغندری بیش نبود/
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      3 0
      سینا ، این منطق درستی هست برای کشوری که واقعن بیطرف باشه ( در هر جنگی ) . موصوع اینه ، ماهیتن ما بیطرف نیستیم و نمیتونیم باشیم .
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    باید غرب اوکراین و مرزهای لهستان و فنلاند رو هدف قرار دهد. باید جبهه جدیدی باز کند .
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 2
      کی ؟ روسیه ؟ در اخبارش خبر خوب ردسیه این بود که میگفت ما تونستیم مواصع دفاعیمون رو در خرسون مستحکم کنیم ، انتطار داری جبهه جدید باز کنه ؟
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 0
      بله در یک صورت ممکنه ، نیروی نطامی ایران مستقیم وارد اونجا بشن . خود روسیه به تنهایی نمیتوته
  • احمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    اینها چه بلوک شرق چه غرب حقشونه چقدر جوانها ما را ومسلمانها چه با سلاح غربی آلمانی وانگلیسی وچه با سلاح شرقی روسی کشتند ما فقط داریم نظاره می کنیم ببینیم چه بالایی برسرهم می آورند...
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    روسیه با چند جمله می تواند اسرائیل و آمریکا و اروپا را برای همیشه سرجایشون بنشاند: اسرائیل تو که سرزمین فلسطین را غصب کرده ای، مشروعیت نداری و باید آن را ترک کنی و ما تو را به رسمیت نمی شتاسیم. همین حرفا چوب در لانه زنبور است.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 5
    شرم باد بر کسانی که از تجاوز روسیه به اوکراین حمایت میکنن
  • 卐رایش چهارم卐 IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 6
    رایش چهارم بزودی در ایران آریایی تشکیل خواهد شد کاملا هم امکانپذیر هست.تمام کمونیست ها یهودی ها همجنس باز ها و ستمگرانی که به بشریت ظلم کردند به جهنم خواهیم فرستاد.در ضمن نئونازی های مزدور اسرائیل که سعی داشتند وجهه ناسیونال سوسیالیسم واقعی را خراب کنند سرنوشت بدتری خواهند داشت.راه هیتلر بزرگ تا ابد ادامه خواهد داشت.
  • ش. AE ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 2
    یعنی رژیم کودک کش اسرائیل با این خبر قبر خودشو کنده
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 1
    لعنت به هر چی کمونیست بیخدا بیاد
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 3
    این خبر بدای سال 94 هست نیروهای اوکراینی تحت حمایت آمریکا در جنایتی دیگر یک زن باردار را به همراه همسرش در جنگل‌های اطراف جمهوری لوهانسگ دار زدند. و الان جواب این جنایتکرها رو روسیه داره میده
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    تا روسیه در سوریه حضور دارد و اسراییل می تونه روی کمک های این کشور در ممانعت از فعالیت های نیروهای ایرانی حساب کند مطمان باشید این موضع اسراییل تغییر نخواهد کرد.
  • بایراق IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 1
    سلام‌روسیه‌چه‌کیف‌وکل‌اوکراین‌رابگیرد‌‌وپیروز‌کامل‌شود چه‌هرحالت‌دیگر‌بسوی‌تجزیه‌حرکت‌میکند‌این‌فروپاشی سرزمینی‌‌حتما‌در‌راستای‌اراده‌خداوند‌است‌انشا‌الله‌ الله‌اکبر
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    همین که اسراییل داره با تمام وجود از اوکراین حمایت می کنه باید مساله رو برای همه روشن کرده باشه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    ایولا
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    باید امکان انتقال سریع قایق های جنگی ایران از خلیج فارس به خزر از طریق خشکی وجود داشته باشد
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 0
      🤣🤣🤣
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      که چی بشه ؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    حتمن نمیتونه بگه که نگهته . شوروی جزو اولین سه کشوری بود که اسراییل را در سازمان ملل به رسمیت شناخت .
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      کتاب جغرافی سال ۵ ابتدایی رو باز کنید لطفن . ۴ نقطه رو علامت بزنید : خلیج فارس ، دریای خزر ، روسیه و اوکراین . بعد مجدد پست در مورد نطرتون رو بگید
  • نیما IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 1
    روسیه در نهایت پیروز می شود
  • جعفر ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    لامصب قرار بود جناب اقای پوتین رو 24 ساعته متوقف کنن افتادن به گریه کردن از همه کمک میخوان این خودش یه آبروریزی بزرگه
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 0
    حملات سنگین به کیف یعنی ارتش روسیه خودش را بازسازی کرده و فرماندهان خاین را برکنار نموده است
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 0
    ورود ارتش بلاروس از ناحیه شمال کیف به داخل خاک اوکراین با توجه به جمعیت بلاروسی بالای شهر کیف شروع مجدد التماس زلنسکی بمانند ابتدای جنگ خواهد بود
  • امی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    پیروزی روسیه بر ناتو که ۴۲ سال ماراتحریم کرد را تبریک میگویم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    ایران باید نیروی زمینی خود را وارد روسیه کند تا شر رژیم کیف رو کم کنند بعدش نوبت اسراییله در حقیقت این اتحاد مبارک بهترین تصمیم دولتمردان برای با غرب و ناتوست به زودی چین هم به این اتحاد بپیونده
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      0 0
      وطن فروشانی مثل تو مایه خجالت هستند
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      2 0
      وطن فروشانی مثل تو مایه خجالت هستند
  • امین IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    دیو چو بیرون رود فرشته درآید این شعار قدیمی یه جماعتی بود که حالا باید این شعر را برای خودشان باید خواند ...پوتین شکست خورده جنگ نه با صحبت ما و شمایی که از دور این جنگ را دنبال می‌کنیم از دید هسته های داخلی روسیه ...به امید پیروزی حق و نابودی ظالمین و ارتش آنها در سراسر دنیا امین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس