کد خبر 1426782
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
مهاجم برزیل در خطر از دست دادن جام جهانی

ریچارلیسون ممکن است جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، ریچارلیسون در پیروزی تاتنهام مقابل اورتون از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد و در آستانه جام جهانی با احتمال از دست دادن این رقابت‌ها روبه‌رو شد.

ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام با گریه اعتراف کرد که می‌ترسد آسیب دیدگی در جریان پیروزی برابر اورتون بتواند رویای او برای همراهی برزیل در جام جهانی را از بین ببرد. ریچارلیسون در اوایل نیمه دوم در جدال مقابل تیم سابقش اورتون در گودیسون پارک به دلیل مصدومیت ساق پا تعویض شد.

این بازیکن ۲۵ ساله با عصا ورزشگاه را ترک کرد و قرار است به زودی تحت اسکن MRI قرار گیرد. چیزی که قطعا مشخص است این است که او دیدار با منچستریونایتد را که چهارشنبه شب برگزار می‌شود از دست خواهد داد. ریچارلیسون که ماه پیش نیز مدتی از میادین دور بود شانس زیادی برای حضور در ترکیب ثابت برزیل برای جام جهانی دارد.

ریچارلیسون درباره مصدومیت خود گفت: من قبلاً دچار آسیب دیدگی مشابهی شده‌ام اما امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابم. در حال حاضر صحبت کردن سخت است اما بگذارید ببینیم چه می شود. امیدوارم بهبود پیدا کنم. یک سری آزمایشاتی برای انجام دادن دارم. الان حتی راه رفتن هم برایم درد دارد. حدود یک ماه مانده است و ما هر روز برای این رقابت‌ها آماده می‌شویم. متأسفانه من این آسیب دیدگی ساق پا را قبلا داشتم، اما اکنون فقط باید منتظر ماند. باید هر روز مداوا کنم تا بتوانم هر چه زودتر بهبودی پیدا کنم.

برزیل در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف صربستان می‌رود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس