کد خبر 1426401
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
ستارگان فرانسه و برزیل جام جهانی را از دست دادند

هافبک تیم‌های ملی فوتبال برزیل و فرانسه به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست دادند.

به گزارش مشرق، فقط ۳۷ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و ترس از مصدومیت، یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های بازیکنان و مربیان تیم‌های حاضر در این مسابقات است.

حالا رسانه‌های ورزشی جهان از غیبت ۲ ستاره تیم‌های مدعی قهرمانی خبر داده‌اند. برزیل و فرانسه ۲ هافبک خود را در قطر همراه نخواهند داشت.

نشریه اکیپ فرانسه نوشته که انگولو کانته هافبک فرانسه و چلسی از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ مصدوم شده و به جام جهانی نمی‌رسد. با توجه به اینکه پل پوگبا دیگر هافبک فرانسه هم همچنان مصدوم است و بعید به‌نظر می‌رسد که تا جام جهانی به آمادگی برسد، غیبت کانته به دردسری بزرگ برای مدافع عنوان قهرمانی به‌حساب می‌آید. ابوبکر کامارا دیگر بازیکن مصدوم فرانسه است.

فرانسه که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قهرمان شد، در مرحله نخست این دوره از مسابقات با استرالیا، دانمارک و تونس همگروه است.

خبرگزاری رویترز هم خبر داده که آرتور ملو هافبک برزیلی لیورپول نمی‌تواند در جام جهانی به میدان برود. خود او خبر داده که مصدومیتش جدی است و حضور در قطر را از دست می‌دهد.

برزیل که جام جهانی با صربستان، سوئیس و کامرون همگروه است. این تیم که پنج قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و پرافتخارترین تیم تاریخ محسوب می‌شود، آخرین بار ۲۰ سال پیش در جام جهانی ۲۰۰۲ قهرمان جهان شد.

ستارگان فرانسه و برزیل جام جهانی را از دست دادند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس