کد خبر 1426731
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

در سالیان اخیر ترکیب رنگ در دیزاین داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ بندی دیوار ، کف ، کابینت ، قرنیز و دربهای داخلی و درب ضد سرقت به عنوان یک عنصر واحد رنگی شناخته می شود. منظور از عنصر واحد رنگی ، ترکیب رنگ و هارمونی بین عناصر تشکیل دهنده طراحی داخلی به عنوان یک کل واحد می باشد. پس در این شرایط هر واحد رنگ ر طراحی داخلی اهمیت بالایی پیدا می کند. رنگ کف واحد و ساختمان در ارتباط مستقیم به هارمونی قرنیز ها و دربها داخلی می باشد. ترکیب رنگ دربها چوبی باید با کابینت و کمد های دیواری مورد بررسی قرار گیرد. در دیزاین های جدید از طرح های مدرن و نئوکلاسیک بیشتر در طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود. هچنین از رنگ های سفید و طوسی بصورت قالب در کابینت ها و کف پوش ها و درب چوبی استفاده می شود. معمولا رنگ سفید و طوسی به عنوان دورنگ مکمل استفاده می شود و در واحد هایی که درب چوبی طوسی دارند از کف سفید و بلعکس استفاده می شود. ترکیب رنگ هایی که دارای رنگ طوسی می باشند بیشتر از بیست درصد در دیزاین داخلی نباید استفاده شود. ست کردن رنگ قرنیز با رنگ دربها داخلی بسیار متداول می باشد و بیشتر شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب چوبی همانند شرکت دُرسام تولید قرنیز های مدرن و نئوکلاسیک رو در دستور ساخت خود قرار دادند و مشتری نیاز به مراجعه برای خرید قرنیز به شرکت دیگری را ندارد.

دربهای لوکس ساختمانی با دُرسام

درب های چوبی در دو طراحی و بافت مختلف تولید می شود. درب چوبی با رنگ پوششی پلی یورتان از طیف سفید تا طوسی و دربها داخلی با روکش پی وی سی سوپرمات و روکش های پی وی سی بافت دار. دربها با روکش های سوپرمات وارداتی از اقبال بسیار بالایی در فروش برخوردار است و این دربها همانند کار رنگ پوششش پلی یورتان می باشد ولی مشکلات رطوبت و خش پذیری را ندارد. تولید دربهای اتاقی با روکش پی وی سی قابلیت استفاده بصورت درب با روکوب با درب با چهارچوب را دارند و هیچ مشکی بابت جذب رطوبت در محیط حمام و سرویس و مستر را ندارد. برای سفارش درب با چهارچوب نیاز به فریم انتظار فلزی نمی باشد و دونکته از اهمیت بالایی برخورد است. برای نصب درب چوبی با چهارچوب چوبی باید از هر سمت 7 سانتی متر پهنا دیوار عمق داشته باشد و نصب با فوم تزریقی پلی یورتان انجام می شود.

در تولید درب اتاقی با روکوب ، چهارچوب فلزی مکزیکی با فرانسوی توسط آهنگ نصب می شود و سنگ آستانه برای دربهای سرویس و حمام باید انجام شود و پس از کف سازی اندازه گیری دربهای سرویس و دربها چوبی انجام می شود. شرکت ها موظف به بادخور 7 میلی متر از عرض و 2.5 سانتی متر از ارتفاع می باشند. البته این نکته مهم است که چهارچوب فلزی باید بصورت شاقول نصب شود و این کار میتواند توسط دو ریسمان که بصورت ضربدری بر روی چهارچوب فلزی نصب می شود چک شود.

علاوه بر تاثیر طراحی و رنگ بندی دربهای داخلی در دیزاین داخلی ، ترکیب رنگ و مدل درب ضد سرقت نیز جز عناصر دیگر دیزاین داخلی می باشد. مدل درب متناسب با سبک منزل انتخاب می شود. درب ضد سرقت با سبک مدرن از مقبولیت بالایی در سال های اخیر برخوردار شده است. بطور کلی با توجه به شلوغ بودن طرح های کلاسیک و از طرف دیگ با توجه به شلوغی محیط زندگی انسان ها ، سبک مدرن بسیار آرام بخش تر می باشد. در سالیان اخیر دربها ضد سرقت مدرن با خطوط CNC افقی و عمودی بسیار پر فروش می باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس