کد خبر 1426700
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
گوشی شیائومی

شیائومی قبلاً تأیید کرده بود که در حال آماده‌ شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید مقرون‌ به‌ صرفه در هند است.

به گزارش مشرق، اکنون، شیائومی به‌ صورت رسمی گوشی اقتصادی +Redmi A۱ را معرفی کرده است که از مشخصات پایه شامل نمایشگر ۶.۵۲ اینچی +HD، تراشه Helio A۲۲، دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی و قیمت پایه ۸۵ دلار بهره می‌برد.

گوشی جدید شیائومی معرفی شد +عکس


گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید غول فناوری چینی دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۲ اینچی در جلو با پنل LCD، نسبت‌تصویر ۲۰:۹، ناچ قطره‌ای و وضوح +HD با رفرش‌ریت استاندارد ۶۰ هرتز است. درهمین‌حال، قسمت پشتی این گوشی دارای ترکیب دوربین دوگانه بر روی یک ماژول مربعی است که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. ماژول دوربین همچنین میزبان یک فلاش LED و پنل پشتی نیز دارای یک اسکنر اثرانگشت می‌باشد.

قابل‌ذکر است که پنل پشتی از جنس بافت چرمی بوده تا کیفیت مناسب را به کاربر القا کند.

گوشی جدید شیائومی معرفی شد +عکس

ترکیب دوربین دوگانه پشتی شامل یک سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی است، درحالی‌که در جلو یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. پیرامون مشخصات داخلی، این دستگاه به تراشه Helio A۲۲ مدیاتک مجهز شده است که با حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و می‌توان آن را ازطریق اسلات کارت microSD افزایش داد. این دستگاه همچنین از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی ارائه می‌شود.

گوشی جدید شیائومی معرفی شد +عکس

+Redmi A۱ سیستم‌عامل اندروید ۱۲ (Go Edition) را در خارج از جعبه اجرا می‌کند. این دستگاه همچنین در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی موجود است. فروش گوشی جدید در هند از ۱۷ اکتبر آغاز شده و نسخه ۲ گیگابایتی + ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۶۹۹۹ INR (۸۵ دلار) به‌ فروش می‌رسد درحالی‌که مدل ۳ گیگابایتی + ۳۲ گیگابایتی آن دارای برچسب قیمتی ۷۹۹۹ INR (۹۷ دلار) خواهد بود.

این دستگاه برای خرید در وب‌سایت Mi.com ،Mi Home Stores و Amazon و همچنین سایر شرکای خرده‌فروشی در دسترس است.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    با این قیمت و ساپرت اندروید 12 خیلی مناسبه!
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    چجوری میشه نوشته دوتا دوربین پشتیش ۸ مگاپیکسل هست ،بعدش گفته شامل یک سنسور ۸ با یه ۲ مگاپیکسل عمق؟؟؟؟ممنون میشم کسی اطلاعاتی داشته باشه بگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس