کد خبر 1426733
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
گوشی لنوو

به‌تازگی یک تصویر تار از گوشی لنوو ThinkPhone به‌همراه مشخصات احتمالی آن فاش شده است.

به گزارش مشرق، بر اساس یک افشاگری جدید، به‌نظر می‌رسد که لنوو درحال بررسی توسعه نام تجاری ThinkPad لپ‌تاپ‌های خود به گوشی‌های هوشمند است. دستگاه جدیدی که از سوی این شرکت به‌عنوان Lenovo ThinkPhone شناخته می‌شود، دارای سخت‌افزار رده‌بالایی خواهد بود. درهمین‌راستا، به‌تازگی یک تصویر تار از گوشی لنوو ThinkPhone به‌همراه مشخصات احتمالی آن فاش شده است که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

افشاگر مشهور، Evan Blass، اخیرا جزئیات بیشتری از این گوشی که با نام «Bronco» نیز شناخته می‌شود، به‌اشتراک گذاشت. دستگاهی که این افشاگر آن را در ماه ژوئن در کنار یک گوشی دیگر با اسم «Canyon» فاش کرد. همان‌طور که در آن زمان عنوان کردیم، بلس معتقد بود که هر دو مدل تحت سری Edge ۴۰ عرضه می‌شوند، با توجه به اینکه وی ادعا می‌کرد که این گوشی به Snapdragon ۸ Plus Gen ۱ مجهز خواهد شد.
 

مشخصات گوشی لنوو ThinkPhone +عکس

درحالی‌که این افشاگر ادعا می‌کند که Bronco یکی از اعضای سری Edge موتورولا است، این تلفن هوشمند ممکن است تحت نام دیگری با عنوان Lenovo ThinkPhone نیز عرضه شود. این بار، بلس یک رندر بازاریابی از این گوشی را منتشر کرده است که در آن برند ThinkPhone کاملا قابل‌مشاهده است. علاوه‌بر این، این دستگاه دارای سه دوربین پشتی است که در یک پنل خمیده قرار گرفته‌اند و یک صفحه‌نمایش مسطح که شامل یک دوربین سلفی در سوراخ نمایشگر مرکزی و یک اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر است.

این مورد نشان می‌دهد که ThinkPhone به‌جای صفحه‌نمایش IPS دارای پنل AMOLED یا OLED خواهد بود. خروجی این نمایشگر وضوح ۱۰۸۰p داشته و با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض، عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. این احتمال وجود دارد که ThinkPhone و گوشی مشابه آن تحت برند موتورولا بتوانند با تراشه Snapdragon ۸ Gen ۲ نیز عرضه شوند. درحال‌حاضر، انتظار می‌رود لنوو گوشی ThinkPhone را در اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی کند.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس