دادستان تهران: درگیری زندان اوین ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد

دادستان تهران اعلام کرد: درگیری زندان اوین ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد و اوضاع زندان اوین از ساعاتی پیش آرام شده است و آرامش برقرار است.

به گزارش مشرق، علی صالحی، دادستان تهران اعلام کرد: درگیری روز شنبه زندانیان هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد و اساساً بند مرتبط با زندانیان امنیتی از بندهای سارقان و محکومان مالی، که آتش و درگیری آنجا رخ داده، جداست و با آن فاصله دارد.

وی تاکید کرد: اوضاع زندان اوین از ساعاتی پیش آرام شده است و آرامش برقرار است.

استاندار تهران: آرامش در مجموعه زندان اوین برقرار است

پیش از این نیز، منصوری، استاندار تهران، از داخل محوطه زندان اوین اعلام کرد: هم اکنون {ساعت ۵ دقیقه بامداد یکشنبه، ۲۴ مهر}، ما حدود یک‌ساعت و نیم دو ساعتی است که خدمت عزیزانمان از مجموعه‌های انتظامی و امنیتی در داخل زندان اوین هستیم. همان‌طور که مستحضر هستید، اتفاقاتی در داخل این مجموعه (زندان اوین) افتاد و یک‌مقدار داخل بخشی از بندهایی مثل بند ۷ و ۸ شلوغ شده بود، منتها مساله اصلی در بندی بود که اراذل و اوباش آنجا حضور داشتند، با حضور سریع مجموعه نیروی انتظامی، یگان امداد و یگان ویژه، مشکل خاصی نیست و وضعیت زندان کاملا تحت کنترل بوده و آرامش در مجموعه زندان برقرار است. 

منصوری ادامه داد: مساله اصلی در حقیقت ایجاد حریق و آتش‌سوزی بود که توسط بعضی از این اغتشاشگران و زندانیان در مجموعه زندان اتفاق افتاده بود که آن‌هم با حضور عوامل آتش‌نشانی و انتظامی کنترل و مهار شد. 

وی افزود: در حال حاضر آرامش در مجموعه زندان اوین برقرار است و جای نگرانی نیست چراکه هم وضعیت زندان کاملا تحت کنترل است و هم اطراف کاملا تحت کنترل است. 

استاندار تهران گفت: به دلیل شرایط امنیتی، خیابان‌های اطراف زندان در حال رصد و تحت کنترل است. 

وی از مردم خواست که به فراخوان‌ها و شایعه‌پراکنی‌های رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه توجه نکنند و در عین حال گفت که در ارتباط‌های بعدی جزئیات مسایل را بیشتر اعلام خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    چرا این آتش‌سوزی باید الان ودر این شرایط کشور رخ دهد؟ مطلب دیگر اینکه لطفا مسئولان به اصلاح طلبهایی که خواهان تجمع اعتراضی هستندپاسخ جامع و کاملی بدهند
  • DE ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    خداروشکر
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    ساده اید چرا باید دقیقا زندانیا امروز اغتشاش کنن خیلی ساده ایید فکر نکنید از بیرون بهشون دستور ندادن
  • من IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    عالی
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    خدا دشمنان ما را از احمق های بدبخت افریده که هر موضوع را به ساقط کردن حکومت ربط می دهند این بدبخت های خائن تا کی می خواهند جولان بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس