کشته‌سازی در اردبیل به نام آیتیک رضایی یا اسرا پناهی؟!

روز گذشته رسانه‌های معاند به دروغ مدعی شدند که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد در شهر اردبیل یک دختر نوجوان زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به دلیل خونریزی داخلی فوت کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها معاند مدعی شدند که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد در شهر اردبیل یک دختر نوجوان زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به دلیل خونریزی داخلی فوت کرده است و نیز مدعی شدند که ۱۰ دانش‌آموز مجروح و ۷ دانش‌آموز هم دستگیر در این قضیه دستگیر شده است.

اما ماجرای اصلی از چه قرار است؟

بعد از بررسی رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی نام دو دختر جوان(آیتیک رضایی و اسرا پناهی) در این یکی دو روز سوژه براندازان و خارج نشینان خودفروخته شده است، که بعد از کشته سازی در کردستان، زاهدان و لرستان حالا این‌روزها قصه‌ اردبیل سرتیتر رسانه‌ها معاند شده است،

کشته‌سازی یکی از نقشه‌های شوم دشمن است که بعد از نتیجه گرفتن در ویرانی سوریه، حالا نوبت به ایران رسیده است. البته مردم همیشه انقلابی و با بصیر، این‌بار هم آرزوی دشمنان را بر باد خواهند داد. إن‌شاءالله

بعد از پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار خبرگزاری اردبیل، مرحومه آیتیک رضایی حدوداً ۴ ماه پیش فوت کرده است، اما براندازها نان خودشان را در خون مردم می‌بینند.

رسانه‌های ضد ایرانی در تداوم دروغ های سریالی خوشان مدعی کتک خوردن یک دانش آموز که منجر به فوت او شده است، و نام اسرا پناهی را منتشر کردند که مشخص شد این فرد بیمار فوت شده بیمارستان فاطمی بوده و چند روز قبل از منزل به بیمارستان منتقل شده است و ربطی به مدرسه شاهد اردبیل ندارد.

پس از انتشار این دروغ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل اعلام کرد که جان باختن یک دانش آموز کذب است و هیچ دانش آموزی بازداشت نشده است و رئیس آموزش و پرورش اردبیل نیز با مضحک خواندن این ادعا اعلام کرد که مدارس استان اردبیل در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 2
    از اینهمه دروغ خجالت نمی کشند؟
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    18 6
    تا نباشد چیرگی مردم نگوید چیزها... همه کشته شدگان یا از پشت بام افتادن یا قبلن مرده بودن.چقد تکراری
    • ناشناس IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 9
      ساکت شو ساکت
    • CA ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      4 4
      اتفاقا دشمن و رسانه‌های دشمن طوری خبر جعل میکنن که این «چیزکی» رو شما مخاطب در ذهنت به «چیزها» تبدیل کنی. البته انسانهای با بصیرت بنا به گفته قران تحقیق میکنن و اخبار رسانه های فاسق رو ملاک قرار نمیدن. «اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، اگر فاسقى برايتان خبرى آورد، تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید»(حجرات ۶)
    • رضوی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      4 1
      همیشه در کشور 80 میلیون نفری، مرگهای فراوانی به علل گوناگون اتفاق می افتد و شما اخبارشان را نمی خوانی و متوجه نمی شوی و اینکه کسانی که به هر علتی از دنیا رفته اند به دروغ کشته اعتراضات معرفی می شوند شما را حساس می کند! و بدون بررسی حتی مرگ و میرهای چند ماه قبل را کشته این روزها به شما قالب می کنند! در ضمن ضرب المثلی که نوشتی غلط است! در بسیاری از شایعات چیزکی وجود ندارد! نشون به آن نشون که از عکس یک نفر به عنوان کشته دو شهر مجزا استفاده می کنند و دروغ می گویند!
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      4 3
      خودتو به بی شعوری نزن این خبرا رو مردم نمیگن اون نامردمانی میگن که واسه امریکا جونت کار میکنن و روزگار میگذرونن تو هم میشینی پای شبکه هاشون و لذت میبری یا شایدم اول به اجیر شده هاشون تو شهرا میگن برید این ور و اون ور شهر بگین دختر مردم رو کشتن بعد تو برنامه هاشون خبر میدن تا مثلا گور باباشون واقعی جلوه کنه بعضی وقتا هم که دیدیم رفتن دختر مردم رو کشتن تا بیافته گردن مامورا این دیگه آخر تیز هوشی مزدورای جانی آمریکا جونته و مشتی جاهل که از انسانیت فاصله ها دارن هم باور میکنن خوب باور کنید اینقدر چرندیات اونا رو باور کنید تا برسین به آمریکای گندو کثافاتتون یا اون برسه به شما بدبختا
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    ای خدا ...
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 2
    همه ی کشته های جهان تقصیر جمهوری اسلامیه
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 2
    اگه آمریکاییها دوست ما بودند،به رضا شاه و پسرش که باهاشون هماهنگ بودن خیانت نمیکردن
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 1
    در اردبیل هیاهو زیاد بود محله آراز علی مخصوصا میگفتند پاسگاه اتش زدند بخاطر این دختر بوده گویا
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 2
    ساده لویی و باور پذیری اکثر ملت ایران باعث این همه همجه شد! با یه کلیپ فیک و تصاویر فتوشاپی و سخنان تقطیع شده ملت را گول میزنن این رسانه های مجازی! نخ نما شده این خز بازی ها دیگه!
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 5
      اتفاقا ساده لوحی امثال شماها باعث ساختن چنین کشوری شده. از کجا داری تطمیع میشی که اینطور پاچه خواری میکنی؟؟؟؟
  • اریا GB ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 2
    این روزها چقدر نوجوان‌ها خودکشی می کنند یا همینجوری می‌میرند. عجیب نیست؟
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    . احسان ارکانی نماینده نیشابور در مجلس گفت: باید مکان مشخصی برای بیان اعتراضات تعیین شود. آقای ارکانی، ابتدا لازم است به مخالفان جمهوری اسلامی مجوز تأسیس حزب داده شود تا بعد بشود مکان مشخصی برای بیان اعتراضات تعیین کرد مکان دادن به یکایک ملت میسر نیست. علا‌ج خسته‌ دلیها مجو ز طبع درشت، که ‌نرم‌ تا نشود سنگ ‌مومیا نشود. بیان اگر همه مضروف خامشی باشد، چه ممکن است ‌که پامال مدعا نشود. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    اسرا پناهی اهل روستای خانقاه شهر هیر از توایع شهرستان اردبیل است من به عنوان اردبیلی به روستای همسایه اسرا پناهی رفتم پدرش برسر مسائل ناموسی با مادرش اختلاف داشتند و از هم طلاق گرفته بودند مادرش اسرا را در عوض مهریه اش برداشته بود پدرش یک نفر را که مشکوک به ارتباط با همسرش ساکن شهر هیر بوده را با ماشین زیر می گیرد و بعد در دادگاه به اعدام محکوم و یک ماه پیش اعدام می شود هوز چهلم پدر اسرا پناهی تمام نشده که اسرا پناهی افسرده شده و خودش را با قرص می کشد بروید روستای اسرا پناهی و همه چیز را از روستاییان بپرسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس