پیام سردار تنگسیری در پی شهادت جانشین سپاه ناحیه بیرم

فرمانده نیروی دریایی سپاه شهادت جانشین سپاه ناحیه بیرم را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پی شهادت سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو، جانشین سپاه ناحیه بی رم شهرستان لارستان فارس، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است: نظام مظلوم و مقتدر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که فرزندانش در راه صیانت از دین، وطن و شرف، برای حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استمرار نهضت عاشورای حسینی، عاشقانه، عارفانه و ایثار گونه جان را برای استقرار دولت یار حضرت، ولی عصر (عج)، تقدیم و در این مسیر کوتاهی و تساهل ننموده و تسلیم جریان مذبوح نفاق و کفر نمی‌شوند و مشتاقانه به دیدار معبود می‌شتابند.

این آمادگی و جانفشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی‌تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه‌تر و آن‌ها را ذلیل‌تر خواهد نمود.

شهادت پاسدار فداکار سپاه اسلام «نورالدین جنگجو» و برادر بسیجی همراهش که از نیروهای خدوم و جان بر کف سپاه ناحیه بی رم از خطه دلاورخیز و شهید پرور منطقه لارستان فارس می‌باشند را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا، آزاده‌ها و ایثارگران خاصه خانواده مکرم شهید جنگجو و برادر عزیزم جناب شیخ غلامعباس جنگجو تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

اینجانب برای ارواح طیبه این دو همرزم عزیزمان، رزمنده بسیجی شجاع و پاسدار ولایت مدار علو درجات معنوی برای بازماندگان و منسوبین صبر جمیل و اجر جزیل و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از فرامین حکیمانه و مدبرانه، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 26
    خود فرماندهان بروند و با مردم و بچه ها مقابله کنند
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      2 1
      لطفا ساکت باشید. همه جا که نباید حرف بزنید. لودگی هم حدی داره! هر حرفی در مکان و زمان خودش.
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 1
      آلبانی برای زمستان سرد ،چه برنامه ای دارین؟ البته به افتخار حضور شما در آلبانی، اونجا رو گرم نگه میدارن
    • ایرانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 0
      منافق مریض! مردم و فرزندان این مملکت هرگز رودر روی فرماندهان و نظامیانی که با بذل جان برایشان امنیت و اقتدار ساخته اند قرار نمی گیرند و تو و اربابات این آرزو رو بگور خواهید برد! اون چند جوانی هم که از سرخامی و عدم شناخت کفتارهایی چون تو در پازل دشمن بازی کردند خیلی زود متوجه اشتباهشون میشن ولی با این تفاوت که بخاطر فریبی که خورده اند برای گوشمالی دادن شماها انگیزه ی بیشتری خواهند داشت پس منتظر فرزندان این آب و خاک باش که دیر یا زود برخاک مذلتت بنشانند.
  • قرآن کریم IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
  • عدنان IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 1
    تا کی باید نیروهای حافظ امنیت رو غیر مسلح به سلاح گرم به دل آشوب و اغتشاش بفرستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس