معرفی گوشی آنر X۴۰ GT با اسنپدراگون ۸۸۸ +عکس


در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید. انرژی آنر X۴۰ GT از طرف باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

ارزان‌ترین مدل این گوشی که مبتنی بر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه است با قیمت ۲۹۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم باید ۳۳۲ دلار بپردازند.

معرفی گوشی آنر X۴۰ GT با اسنپدراگون ۸۸۸ +عکس


آنر Play ۶C
این گوشی قیمت بسیار پایینی دارد و برای کاربرانی که دنبال گوشی‌های ارزان‌قیمت هستند گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ هستیم که رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند و در بریدگی نمایشگر آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس است که یک تراشه‌ی پایین‌رده محسوب می‌شود. کاربران برای خرید این گوشی باید به ۱۲۸ گیگابایت حافظه بسنده کنند که البته به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

این گوشی پایین‌رده مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد که از شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۵۳ دلار به دست کاربران چینی می‌رسد و مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۸۰ دلار در بازار این کشور به فروش می‌رسد.

منبع:مجله دیجی کالا