جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی در شهرری برگزار شد

جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی و محکومیت اغتشاشات اخیر در میدان نماز شهرری برگزار شد.

به گزارش مشرق، جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی و محکومیت هتک حرمت به مقدسات، به مناسبت میلاد سراسر نور رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت باسعادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) عصر امروز در میدان نماز شهرری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد، حجت الاسلام مهدی اصلانی در خصوص ویژگی‌های پیامبر مهربانی و لزوم انسجام وحدت سخنرانی کرد و مداحان اهل بیت (ع) حسین سازور، سیدمهدی میرداماد، حنیف طاهری و محسن عراقی به مداحی و مولودی خوانی پرداختند.

مردم مومن، ولایی و انقلابی شهرری با حضور در این مراسم معنوی که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همراه بود، با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «لبیک یا محمد، لبیک یا رسول الله»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، اغتشاشات آشوبگران را محکوم و بر دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی تأکید کردند.

جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی در شهرری برگزار شد

همچنین مراسمی پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور زائران و مجاوران و سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری و مدیحه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سید علی سادات رضوی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس