کد خبر 1426077
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی/ مصاف شاگردان کی روش با تیمی که به ایران «نه» نمی گوید!

در روزهای گذشته خبرهای مختلفی درباره آخرین بازی دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی منتشر شده بود.

به گزارش مشرق، برخی خبرها حاکی از آن بود که تیم ملی فوتبال ایران احتمالا با روسیه بازی خواهد کرد و برخی خبرها هم حاکی از آن بود که کویت یا امارات، حریفان تدارکاتی  برای تیم ملی فوتبال ایران هستند. البته نام عراق هم شنیده شده بود.

البته میزبان این بازیها هم نقاط مختلف اعلام شده بودند. از جزیره کیش گرفته تا خود امارات و حتی تهران. در هر حال برخی منابع خبر می دهند که تیم ملی فوتبال سوریه، آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. سوریه وازبکستان حریفان تدارکاتی همیشگی تیم ملی در اینگونه مواقع هستند که کی روش هم به سبک بازی هر دو تیم علاقه ویژه ای دارد و در دوره های قبلی هم او این دو تیم را برای انجام بازی دوستانه برمی گزید. سوری ها به تهران می آمدند و البته ازبک ها گاه در تاشکند میزبان تیم ملی بودند و گاه در تهران.

البته هنوز مکان برگزاری این بازی مشخص نشده است اما به نظر کی روش می خواهد بازی در جایی انجام شود که آب و هوایش شبیه به آب و هوای قطر باشد. به همین دلیل احتمالا کیش یا امارات میزبان این بازی هستند و در نهایت اگر هم نشد بازی در تهران انجام می شود. زمان و مکان این بازی توسط فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زارا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    بازی بی فایده! باید با یک تیم اروپایی بازی کنیم
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 1
    خنده داره ! با انگلیس و ولز و آمریکا تو یک گروه هستیم ، اونوقت با اروگوئه و سوریه تمرین می کنیم !!!
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      3 0
      کاملا مشخصه فوتبالی نیستی. بهتره بدونی که اروگوئه به تنهایی از هر ۳ تیم ولز، انگلیس و آمریکا افتخارات فوتبالی بیشتری داره عزیز
  • ذوقی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس