ماموستا حسینی: ضدانقلاب درصدد ایجاد ناامنی و دامن زدن به اغتشاشات است

امام جمعه اهل سنت کردستان گفت: ضدانقلاب مرگ مهسا امینی را بهانه قرار داد و درصدد ایجاد ناامنی و دامن زدن به اغتشاشات است.

به گزارش مشرق، ماموستا سیدمحسن حسینی عصر امروز در نشست صمیمی نخبگان و فعالان فرهنگی کردستان با وزیر کشور، ضمن تبریک بمناسبت ماه مولود و هفته وحدت اظهار کرد: اختلافات نظام جمهوری اسلامی با کشورهای استکباری مربوط به مباحث اسلام و کفر است.

وی تصریح کرد: مسئله این کشورها تنها مسئله امام خمینی (ره) و رهبری و بحث شیعه و سنی و کرد و فارس نیست، بلکه آنها با اصل اسلام و قرآن مشکل دارند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اذعان کرد: دشمنان نظام جمهوری نه تنها از ترویج بی‌بندوباری، بی‌حجابی، بی‌عفتی و ترک آیین محمدی خشنود می‌شوند بلکه به اشکال و انحاء مختلف درصدد آسیب‌زدن به این نظام هستند.

وی یادآور شد: اسلام و مساله وحدت در کردستان مربوط به دوران انقلاب اسلامی نیست بلکه پیش‌ از انقلاب و در قرون گذشته نیز مردم این استان وحدت داشته‌اند اما در سایه نظام مقدس جمهوری، وحدت و دین اسلام تقویت شد.

ماموستا حسینی با اشاره به  نقش روحانیون و علما در ترویج دین و معارف اسلامی اظهار کرد: از زمان صدر اسلام تاکنون عالمان زیادی در راستای گسترش و ترویج دین اسلام به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: امروز در جامعه اسلامی مسلمانان در سایه دین محمدی آزادانه به انجام امورات دینی می‌پردازند اما دشمنان نظام درصدند مسلمانان را از دین اسلام دور کنند و میان مسلمانان فاصله ایجاد کنند.

ماموستا حسینی با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر در کشور، گفت: ضدانقلاب مرگ مهسا امینی را بهانه قرار داد و درصدد ایجاد ناامنی و دامن زدن به اغتشاشات است.

وی بیانات مقام معظم رهبری در مقابله با این اغتشاشات  شجاعانه، قاطعانه و عطوفت‌آمیز توصیف کرد و خویشتنداری نیروی انتظامی و فرماندهان نظامی را قابل تقدیر بیان کرد.

وی ادامه داد: مردم مسلمان کرد وفادار به آرمان‌های نظام و انقلاب هستند و مسوولان موظفند در راستای حل مشکلات  معیشتی مردم تلاش کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    پدرش خیلی خفن بود اسمش ضد انقلاب میشنوید خودشون خیس میکردن نترس و شجاع باید فیلمش بسازن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس