کد خبر 1425340
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
اعتراف گریژمان پس از قطعی شدن قراردادش

آنتوان گریژمان پس از قطعی شدن قراردادش با اتلتیکومادرید تا سال ۲۰۲۶ اعتراف کرد که آرزویش ماندن در اتلتیکو و ترک همیشگی بارسلونا بوده است.

به گزارش مشرق، سرانجام توافق بر سر انتقال بازیکن میان دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید بر روی کاغذ به امضا رسید و آنتوان گریژمان که به‌صورت قرضی بارسلونا را به مقصد اتلتیکومادرید ترک کرده بود، به طور رسمی و انتقال قطعی تا سال ۲۰۲۶ در این تیم باقی ماند.

این بازیکن پس از امضای این قرارداد از طریق پیامی که از طریق ویدئو در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، خطاب به هواداران گفت: بسیار خوشحالم. این چیزی است که از زمانی که به اینجا آمده‌ام می‌خواستم. اینکه دوباره در اتلتیکو باشم و از این باشگاه لذت ببرم.

گریژمان که شروع غیرمعمولی به دلیل اختلاف بین بارسا و اتلتیکو در فصل شروع کرده بود و بر اساس قرارداد منعقده میان دو تیم، فقط می‌توانست نیم  ساعت بازی را در زمین پا به توپ شود، تصمیم قطعی خود بر ماندن را گرفت و حال می‌تواند به‌عنوان بازیکن رسمی، تمام ۹۰ دقیقه بازی را در مستطیل سبز حضور داشته باشد. بر همین اساس در ویدئو خود یادآور شد: هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم تا اینجا بمانم. این تنها چیزی بود که می‌خواستم، ماندن در باشگاهی که من را دوست دارد.

علاوه بر این، او درباره دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید که یک چهره کلیدی در تصمیم‌گیری برای ماندن این بازیکن بوده است، هم گفت: به لطف سیمئونه، به بهترین سطح خود رسیده‌ام. برای او احترام زیادی قائل هستم. برای من افتخار است که همه چیز را برای او بدهم.

بر اساس آنچه رسانه‌ها پیش‌ازاین عنوان کردند مبلغ ثابت ۲۰ میلیون یورو + ۴ میلیون یورو پاداش است؛ اما باشگاه روخی بلانکو درصورتی‌که در آینده این بازیکن فرانسوی را به قیمت ۴۰ میلیون یا بیشتر بفروشد باید طبق قرارداد، ۲۰ میلیون یورو به آبی اناری‌ها بپردازد.

گفتنی است گریزمان در سال ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست و در ۱۰۲ بازی برای کاتالان‌ها موفق به زدن ۳۵ گل و ثبت ۱۷ پاس گل شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس