مثلث تحریف سخنان مسئولان در ۲۴ ساعت/ جنگ در فضای مجازی ادامه دارد

رسانه‌های معاند در ادامه جنگ رسانه‌ای خود این بار در کمتر از ۲۴ ساعت به تقطیع و تحریف سه مسئول کشورمان روی آوردند

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بیشتر از هر زمان دیگری چهره از نقاب خود انداختند و در قامت شبه‌رسانه‌هایی تلگرامی با بمباران اخباری که صحت و سقم آن‌ها مشخص نبود به جنگ رسانه‌ای با مردم ایران آمدند.

یکی از اصلی‌ترین ترفندهای این جریان، تحریف و تقطیع سخنان مسئولان کشورمان است. در جدیدترین نمونه شبکه‌های معاند به تحریف  بخشی از سخنان رئیس جمهور در دانشگاه الزهرا(س) پرداختند. این رسانه‌ها مدعی شدند آیت‌الله رئیسی خطاب به معترضان و دانشجویان شعر « ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری» خوانده است.

مثلث تحریف سخنان مسئولان در ۲۴ ساعت/ جنگ در فضای مجازی ادامه دارد

این درحالی است که مراجعه به اصل فیلم نشان می‌دهند که خطاب وی به دشمنان مردم است.

...دشمنان تصور کردند که می‌توانند در محیط دانشگاه به امیال پلید خود برسند، غافل از اینکه دانشجو و استاد ما بیدار است و آن‌قدر بصیرت دارد که اجازه نمی‌دهد دشمن در این رابطه کوچک‌ترین حرکتی در جهت امیال خود کند، باید به او گفت که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»»

* فرمانده ارتش

در ادامه دروغگویی های ایران اینترنشنال با سانسور سخنان سرلشکر امیر موسوی علیه آمریکا و صهیونیست‌ها، تلاش کرد مخاطب این سخنان را جوانان ایرانی معرفی کند و بگوی فرمانده ارتش جوانان ایرانی را تهدید کرده است!

مثلث تحریف سخنان مسئولان در ۲۴ ساعت/ جنگ در فضای مجازی ادامه دارد

اما مراجعه به متن کامل سخنرانی فرمانده کل ارتش نشان می‌دهد که وی خطابش آمریکا و اسرائیل بوده است. «... روزی خواهد رسید که همه شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و آن روز را به چشم خود خواهید دید...»

*  استاندار تهران

در روزهای گذشته نقل قولی از محسن منصوری استاندار تهران با این عنوان منتشر شد: برای کنترل اغتشاشات زیر ساخت کافی نداریم و دچار کمبودیم.

مثلث تحریف سخنان مسئولان در ۲۴ ساعت/ جنگ در فضای مجازی ادامه دارد

استاندار تهران درباره تقطیع صحبت‍هایش توییت کرد: نیروی انتظامی با کار شبانه روزی و جهادی، برخی کمبودهای احتمالی در حوزه امنیت را جبران می‌کند. حضور اعتقادی و شبانه روی پرسنل فراجا مبین و موید این موضوع است.

مثلث تحریف سخنان مسئولان در ۲۴ ساعت/ جنگ در فضای مجازی ادامه دارد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 5
    چرا برای ملت ایران این همه دشمن تراشی شده و تا کی ادامه دارد ؟
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      3 0
      دشمنی حق و باطل تمامی ندارد.
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 0
      برو تاریخ بخون
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    5 0
    خدا دشمنان اسلام و ایران را با خواری به درک واصل و لعنت کند
    • US ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      1 3
      دشمنان اسلام و ایران لزوما یکی نیستند
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    4 0
    اینکه این دروغگوییها اینجا روشن میشه خوبه...ولی همه مردم که مشرق نمیخونند که این مطالب رو بفهمند....لزوم تاسیس یه شبکه تلویزیونی که این دروغگوییها رو به طور مرتب و با صداقت برا مردم روشن کنه بسیار واجبه...با این کار اعتبار این شبکه ها بین مردم کم میشه و مردم به اخبارشون اعتماد نمیکنند....این یه جنگه و در مقابل این جبهه ای که علیه ما باز شده باید یه فکر ی بشه.....
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 1
    مردم حقوقی دارند که آسیب دیده است
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    دشمنان کارشون دشمنیه البته دشمنان در رسیدن بهاهدافشون از هر راهی حتی غیر انسانی استفاده می کنن
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    منتقد بیشتر تفسیرهای مشرق هستم اما از حق نگذرم این مطلب افشاگرانه خوب بود. متشکرم. یک پیشنهاد هم دارم: برای پر مخاطب تر شدن خبرگزاری و پرهیز از مراجعه به رسانه های مغرض که نمونه شان را در اینجا دیدیم، در جهت تقریب احزاب مختلف و آنهایی که دلسوز هستند گام بردارید مثلا سخن هر اصولگرایی را سنجیده و سخن هر اصلاح طلبی را نسنجیده نگیرید و حتی در برابر سخن نسنجیده یک اصلاح طلب، نصیحت گونه و انتقادی و غیر توهین آمیز بنویسید. سپاس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس