کد خبر 1424182
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
تساوی سپاهان و پرسپولیس در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بدون این که موقعیت خطرناکی روی دروازه ها خلق شود با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، آخرین دیدار از هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز جمعه بین تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس که صدرنشینی را به استقلال واگذار کرده بود و برای پس گرفتنش به پیروزی و یا تساوی در این دیدار نیاز داشت با ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و یورگن لوکادیا به میدان رفت.

سپاهان هم با تغییراتی در ترکیب گام در این دیدار گذاشت و امیدوار بود که با شکست دادن پرسپولیس صدر جدول را از آن خود کند. با این حال در نیمه آنچنان که انتظار می رفت جذاب و تماشایی نبود و دو تیم به تعداد انگشتان یک دست هم موقعیت خطرناک ایجاد نکردند.

در دقیقه ۸ این دیدار لوکادیا درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و در یک چرخش مناسب ضربه آرامی را به توپ زد که محمد دانشگر به راحتی توپ را مال خود کرد تا سرخپوشان از رسیدن به گل محروم شوند.

روند کند هر دو تیم و بازی در مرکز زمین تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت تا این که در پنج دقیقه پایانی این نیمه چند موقعیت ایجاد شد اما بازهم دروازه ها به طور جدی تهدید نشد تا نیمه اول سرد و کسل کننده دو تیم با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس