کد خبر 1424074
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
احیای کارخانه نساجی با مصوبه دولت در مازندران

وزیر صمت با اشاره به رونق دوباره کارخانه نساجی مازندران گفت: روند توسعه اشتغال در این کارخانه با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش مشرق، سیدرضا فاطمی امین ظهر جمعه در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر با اشاره به اینکه حمایت از بنگاه‌های تولیدی از برنامه‌های مهم وزارت صمت به شمار می‌رود، از نساجی مازندران به عنوان کارخانه قدیمی و مهم یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری برای احیای این کارخانه بزرگ صنعتی مصوباتی درنظر گرفته شد، افزود: این واحد در حال حاضر جان دوباره گرفت و فعال شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ کارگر کارخانه به کار برگشتند، افزود: ۱۰۰ شغل جدید نیز با اجرای طرح توسعه در این کارخانه راه اندازی می‌شود.

وزیر صمت با اظهار اینکه برای نوسازی ماشین آلات کارخانه نساجی طی یکسال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد، افزودد: ۳۰ میلیارد تومان نیز به زودی تخصیص داده می‌شود.

مدیر کارخانه نساجی مازندران نیز با اشاره به فعالیت سه شیفته این کارخانه اظهار داشت: در حال حاضر پرداخت مطالبات و حقوق کارگران در این واحد به روز شده است و فاز اول واحد رنگرزی کارخانه نیز راه اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    امیدواریم با تلاش و همت کارکنان پارچه ها از جمله ملحفه های با جنس مرغوبتر و طرح و رنگ و شاد و چشم نواز در بازار شاهد باشیم دهه ها پیش این نساجی معروف بود و ما هم مشتری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس