کد خبر 1424046
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
۱۰۱ کلاهبردار اینترنتی در شهرقدس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به تشکیل ۳۵۳ فقره پرونده در حوزه جرائم اینترنتی و دستگیری ۱۰۱ کلاهبردار اینترنتی، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش کشفیات و ۲۴ درصد افزایش دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر را داشته‌ایم.

به گزارش مشرق، سرهنگ شاپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) و هفته فراجا، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای جامعه بشری است و برای تمامی نظام‌های سیاسی و شهروندان از مهمترین اولویت‌هاست.  

وی گفت: تقویت و تضعیف پلیس بر امنیت جامعه تاثیر مستقیم داشته و قرآن و در صف مقدم هنجار شکنان بوده و در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی از جمله کرونا، سیل و زلزله خدمتگزاری کرده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: نیروهای ولایی و متعهد نیروهای انتظامی با همکاری شورای تامین و نیروهای بسیج امنیت و آرامش شهر را تامین کرده و حمایت مردم از پلیس قابل قدردانی است و تا پای جان از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنیم.  

وی ادامه داد: قطعا مردم شاهد تلاش‌های نیروی انتظامی بوده‌اند و اجازه عرض اندام به آشوبگران را نداده و برخورد جدی و قضایی با اخلالگران امنیت انجام خواهد شد.  

فلاحی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار تماس با ۱۱۰ برقرار شده که بیش از ۹۸ درصد از تماس ها رسیدگی شده است، گفت: در بیش از ۳۰۰ نقطه از شهر پاکسازی انجام شده و ۱۰ درصد سرقت‌ها کاهش و دستگیری‌ها ۷ درصد افزایش یافته و در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۳۰ درصد کشفیات افزایش یافته و ۲۴ درصد افزایش دستگیری خرده فروشان بوده است.

وی به اقدامات پلیس حوزه امنیت و برخورد با اخلالگران، اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: کاهش تصادفات فوتی و جرحی به طور چشمگیر بوده و سیر صعودی در جرائم اینترنت داشته و ۳۵۴ فقره پرونده تشکیل و بیش از ۱۰۱ نفر کلاهبردار اینترنتی و بیش از ۲۲۷ نفر مالباخته شناسایی شد و مجرمین تحویل دستگاه قضایی شدند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس