وزیر کشور: اقدامات خوبی برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی انجام شده است

وحیدی در جریان سفرش به مناطق زله‌زده شهرستان خوی، گفت: اقدامات خوبی در استان برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان صورت گرفته که در این‌ سفر، برای بهبود بیش از پیش خدمت‌رسانی برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور، صبح امروز در بدو ورود به شهرستان خوی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بررسی وضعیت و رسیدگی به مشکلات از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

وی افزود: در ۲ روز گذشته اقدامات خوبی در استان برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان صورت گرفته که در این‌ سفر، برای بهبود بیش از پیش خدمت‌رسانی برنامه‌ریزی می‌شود.

وزیر کشور قرار است ضمن بازدید از مناطق و روستاهای زلزله‌زده، از نزدیک در جریان وضعیت خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان قرار گیرد.  

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۵۱ دقیقه بامداد چهارشنبه ۱۳ مهرماه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در خوی رخ داده است.

 کانون این زمین لرزه هفت کیلومتری خوی، ۲۹ کیلومتری ایواوغلی و ۳۷ کیلومتری تسوج در آذربایجان‌شرقی بوده است.

در این زمین لرزه، بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی از ۲۰ تا ۵۰ درصد خسارت دیده و ۱۱۲ واحد مسکونی نیز کاملا تخریب و غیرقابل سکونت شده‌اند، همچنین یک هزار و ۱۲۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۱۳ نفر بستری و مصدومان دیگر با انجام درمان‌های سرپایی مرخص شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس