رئیس سازمان زندان‌ها: نیمی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر آزاد شده‌اند

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، گفت: حدود نیمی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، غلامعلی محمدی در نشست شورای عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان‌ها که با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه امروز چهارشنبه ۱۳ مهر برگزار شد افزود: حدود نیمی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر از زندان‌ها آزاد شده‌اند.  

رئیس سازمان زندان‌ها: نیمی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر آزاد شده‌اند

وی خاطرنشان کرد: افرادی که نقش اصلی و سازمان‌یافته در اغتشاشات اخیر را داشته‌اند، آزاد نخواهند شد.

رئیس قوه قضاییه نیز در این نشست خطاب به مقامات قضایی سراسر استان‌ها دستور داد تکمیل پرونده افرادی که اتهامات سنگینی در جریان اغتشاشات و آشوب‌های اخیر متوجه آن‌ها است را در اولویت قرار دهند زیرا این امر واجد بازدارندگی است و توقع به حق مردم نیز همین است.

رئیس دستگاه قضا همچنین این دستور را هم خطاب به مقامات قضایی سراسر استان‌های کشور صادر کرد که افرادی که به انحاء مختلف از جمله تَسبیب، مشارکت و مُباشرت، موجبات وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و مردمی و خصوصی را فراهم آورده‌اند، به موجب قانون، محکوم کنند تا خسارت اموال آسیب‌دیده از ناحیه آنها تادیه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    2 0
    یه مشت بی تربیت و بی فرهنگ دوباره ول شدن تو سطح جامعه و کی دوباره سر بر بیارن معلوم نیست.... پلیس باید اقتدار داشته باش و دستش باز باشه تا در موارد غیر قانونی محکم عمل کنه..
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    این شورش احتمال 98 درصد ساختگی عوامل سیاستگذار داخلی بود چون اصلا مسائل اصلی شامل گرانی و تورم و ده سال مذاکره بی حاصل و پیر کردن جوانان و اینده تاریک و افزایش معتاد و سارق کابل و افزایش طلاق و قیمت مسکن و زباله گرد مطرح نشد و اگر میشد خطرناک میشد که به حمد اله نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس