رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح گفتند: جامعه هنری و ورزشی ماسالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در بخش هایی از سخنانشان به موضع‌گیری‌های برخی چهره‌های ورزشی و هنری اشاره و خاطرنشان کردند: از نظر من این موضع‌گیری‌ها هیچ اهمیتی ندارد و نباید در مورد آنها حساسیت به خرج داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

ایشان افزودند: تطبیق اینکه موضع‌گیری آن‌ها عناوین مجرمانه دارد یا نه با قوه قضاییه است ولی از لحاظ عمومی، موضع‌گیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن شادکن آلوده نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    6 8
    درود بر مقام معظم رهبری
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 3
    آقا زدن با خاک یکسانشون کردن بیچاره ها رو :)))
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 1
    درود بر سلبریتی های با بصیرت و ولایتمدار
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    3 1
    خانم و اقایی که تحت تاثیر این جماعت دوزاری هستید فقط یکبار بشینید فکر کنید چرا یکبار هم شده این درپیتی ها با شما در عمل همراه نیستن فقط تو خونه ی میلیاردیشون نشستن توییت میزنن بریزید تو خیابونا اغتشاش کنید !! خون از دماغ این درپیتی ها هیچ وقت نیومده تازه تابعیت و پول هم مال اوناست سهم شماها هم زندان و بدنامی و نفرین مردم مظلومه !
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 1
    جامعه هنری ورزشی سالم است و در آن عناصر مومن و با شرف کم نیستند و موضع گیری چند نفر ارزشی ندارد،شبکه س.ا برداشت کرد که حرف هنرمندها و ورزشکارها ارزشی ندارد.اون وقت متاسفانه یکسری شستشو مغزی شده که در سنین مختلف هستند هرچی این شبکه های معاند می گویند باور می کنند،حتی می بینند بار چندم است که دارند دروغ می گویند باز حرف اون ها رو باور می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس