کد خبر 1423141
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
مرگ

سه نفر که برای گرم کردن فضای داخل چادر از منقل زغالی استفاده کرده بودند، بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، این حادثه در یکی از باغ‌های شهر سرکان واقع در استان همدان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که سه عضو یک خانواده شامل مرد ۵۳ ساله و دو زن ۴۰ و ۷۸ ساله که مادر، دختر و پسر خانواده بودند، تصمیم گرفتند شب را در باغ‌شان بگذرانند و برای گرم کردن چادر مسافرتی که در آن حضور داشتند به اشتباه از منقل زغالی استفاده کردند. همین اشتباه کافی بود تا هر سه نفر دچار گازگرفتگی شوند و جان خود را از دست دهند.

سرهنگ رضا نوری درخصوص این خبر، اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر فوت مشکوک سه نفر در یکی از باغ‌های شهر سرکان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ سرکان به‌همراه دیگر نیروهای امدادی به‌منظور رسیدگی به اتفاق رخ داده به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: براساس گزارش مأموران و طبق اعلام نظر کارشناسان اورژانس شهرستان این افراد به‌علت روشن کردن وسایل گرمازای غیراستاندارد (منقل زغالی) در چادر و استنشاق گاز مونواکسید کربن، دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه اجساد متوفیان برای ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با دادستان و کسب دستور، با حضور عوامل پلیس آگاهی شهرستان در محل حادثه اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی انجام شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 4
    پس!! مرگ بر منقل ذغالی مرگ بر سلیبرتی دوزاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس