کد خبر 1422879
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌ جنوبی تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق افزایش ابر و وزش باد و در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید و خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در ساعات بعد از ظهر امروز(۱۰ مهرماه) در ارتفاعات استان به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق، افزایش ابر، وزش باد، دربعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و در نیمه‌ جنوبی وزش باد گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با خیزش موقتی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

از فردا (۱۱ مهرماه) تا اواخر هفته جاری جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما و مناطق پرتردد شهری غبار محلی همراه با کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ مهرماه) کمی ابری و غبار صبحگاهی و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۲ مهرماه) صاف تا کمی ابری و همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس