کد خبر 1422467
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در بعضی ساعات همراه با وقوع رگبار و رعد وبرق در نیمه شمالی استان و کاهش دما تا ۶ درجه سانتیگراد از امروز تا فردا (۹ تا ۱۰ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۹ مهرماه) همراه با غبار صبحگاهی و با توجه به عبور سامانه بارشی از شمال استان از امروز بعدازظهر تا فردا بعدازظهر در ارتفاعات و نیمه‌شمالی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق، در مرکز استان اواخر وقت بارش پراکنده و درنیمه‌جنوبی وزش باد گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر امروز و در مناطق مستعد همراه با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

از امروز شاهد کاهش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد و ماندگاری آن تا فردا خواهیم بود. از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۱۱ تا ۱۳ مهرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و جوی پایدار، در برخی مناطق همراه با وزش باد و در بیشتر نواحی استان افزایش نسبی دما و در ساعات و مناطق پرتردد غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۰ مهرماه) نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس