رحمتی: مسئول مسابقات سازمان لیگ کی‌روش را بهانه کرد/ قوانین به دلخواه سهیل مهدی است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ پرداخت.

به گزارش مشرق،‌ سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ۱۰ روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم و خواهان روشن شدن برخی اتفاقات در هفته ششم شدم. بازی ملوان و فولاد به خاطر بدی هوا لغو شد. از سهیل مهدی سؤال کردم و او با خنده و شوخی بحث را جمع کرد و به سادگی از آن رد شد!

سرمربی آلومینیوم افزود: ما به عنوان یک باشگاه لیگ برتری مثل بقیه باشگاه‌ها هزینه می‌کنیم و زمان می‌گذاریم. همه هوادار داریم. باید جواب قانع‌کننده‌ای به ما بدهند. شفاف توضیح بدهند که چرا بازی فولاد و ملوان لغو شد؟ هم مربی و هم بازیکنان ملوان گفتند شرایط کاملا عادی است. حالا آن روز لغو شد باید ۲۴ بعد برگزار می‌شد. خیلی جالب است که برای ۲۴ ساعت بعد اصلا صبر نکردند ببینند شرایط آب و هوایی چگونه است. بازی را لغو کردند.

رحمتی تصریح کرد: زمانی که سرمربی پدیده بودم هفته دوم با پیکان در تهران بازی داشتیم. بارندگی خیلی شدیدی بود اما به اصرار سهیل مهدی این بازی انجام شد. دقیقه ۱۵ بازی لغو شد و فردا از دقیقه ۱۵ ادامه را بازی کردیم! به تأکید و دستور او که باید قانون انجام شود. نمی‌دانم قانون برای یکسری از تیم‌های خاص است یا اینکه مختص ما است و باید این شرایط را تجربه کنیم؟ سهیل مهدی با من تماس گرفت و گفت اگر بازیکنان فولاد از تیم ملی خط بخورند، بازی فولاد و ملوان قبل از بازی ما انجام می‌شود. دیدیم بازیکنان فولاد خط خوردند و در ۲۰ روز تعطیلی لیگ برتر این بازی عقب‌افتاده انجام نشد. چه بسا این بازی می‌توانست تأثیر مستقیمی روی بازی فردای ما با ملوان داشته باشد. اتفاقاتی که در آن بازی رخ می‌داد مطمئنا روی بازی فردا تأثیر می‌گذاشت.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت نکونام برای حضور در تیم ملی

وی ادامه داد:‌ او بعد از اینکه بازی را برگزار نکرد کی‌روش را بهانه کرد و گفت برنامه داده، درحالیکه همه ما بی‌خبر هستیم. صبح امروز مهدی محمدنبی در تلویزیون اعلام کرد کی‌روش با تمام باشگاه‌ها و مربیان لیگ برتری برای برنامه بازی‌های هفته هفتم و هشتم صحبت کرده  ولی من هم یکی از سرمربیان لیگ برتری هستم. با من که صحبتی نشده است. حتی مکاتبه‌ای هم با باشگاه ما انجام نشده، نمی‌دانم شاید با بقیه همکاران‌مان صحبت شده یا نه. این بحثی است که نبی امروز گفت ولی عملا چنین اتفاقی نیفتاده است. سال‌های قبل هم تیم ملی و سرمربی تیم ملی داشتیم و این مشکلات در فوتبال ما نبود.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: از مهدی تاج خواهش می‌کنم به این مسأله ورود کند. می‌خواهند در فوتبال تغییر و تحولات اساسی انجام بدهند باید همه این مسائل را لحاظ کنند. سهیل مهدی جواب سوال من را نداد. از کشوری‌فر خواهش می‌کنم به عنوان رئیس سازمان لیگ در این بحث ورود کند و جواب قانع‌کننده‌ای به ما بدهد که چرا چنین اتفاقی در فوتبال ما می‌افتد و عملاً تمام قوانین طبق دلخواه مهدی و همکارانش پیش می‌رود و آنچه او در نظر می‌گیرد باید اتفاق بیفتد.

رحمتی در خصوص بازی فردا گفت: بعد از بازی با سپاهان به بازیکنان تعطیلی کوتاهی دادیم و بعد تمرینات‌مان را شروع کردیم. از شرایط کل تیم راضی هستم. دو بازی تدارکاتی داشتیم. بچه‌ها قوی و محکم تلاش و تمرین کردند. تمام شرایط بازی فردا را برای‌شان توضیح دادیم و آمادگی کامل دارند. ملوان تیم بسیار خوب و مردمی است. بازی خیلی سختی داریم به لطف خدا و همت بچه‌ها سعی می‌کنیم اولین بازی داخل خانه را با برد جشن بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس