اتفاقات امروز ناشی از عدم موفقیت در جهاد تبیین است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر در جهاد تبیین موفق بودیم، در خیابان‌های تهران و برخی دیگر از شهرها این روال را نمی‌دیدیم.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی در حاشیه حضور در ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل تمام شدنی نیست و حق و باطل تا آخر دنیا در تقابل با هم هستند، در عصر ما نماینده باطل شیطان بزرگ آمریکا است، که خود امریکایی‌ها در داخل کنگره نیز به این امر اذعان دارند.

وی افزود: از آن طرف نماینده مطلق جبهه حق نیز انقلاب اسلامی است و امریکایی‌ها همواره راه‌های مختلف را برای مقابله با انقلاب اسلامی را ایجاد کرده و یا اتفاقات مختلف را صید کردند، از قبل اینترنت، فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را به عنوان ابزار خباثت فراهم کردند و متأسفانه برخی‌ها این ابزارها را باور می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه باور کردن دشمن خطا است، گفت: هرگاه کسی در جبهه باطل قرار گیرد، ضرر خواهد کرد، چرا که سرانجامی جز جهنم ندارد، یک خیر در دنیا از امریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.

فدوی اضافه کرد: جوان‌ها نباید به آنچه که مصدر و سرمنشا آن آمریکا باشد گوش کنند، این امر خیلی واضح و روشن است، که آمریکا هرگز مطلبی را برای خیرخواهی نمی‌گوید، این روال ۴۳ سال قبل بوده و امروز نیز ادامه دارد، برخی اوقات دروغ جلوه پیدا می‌کند ولی انسان نباید فریب دروغ را بخورد، چرا که ضرر آن ابتدا به خودش می‌رسد.

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: امروز وظیفه همه ما جهاد تبیین است، اما در این امر موفق نبودیم، چرا که اگر در جهاد تبیین موفق بودیم، در خیابان‌های تهران و برخی دیگر از شهرها این روال را نمی‌دیدیم، ما به طور کامل موفق نشدیم، که ارزش‌های والای الهی را تبیین کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن واقعیت را طوری وارونه جلوه می‌دهد، که متأسفانه برخی اوقات جوانان خود ما نیز آن را قبول می‌کنند، افزود: برخی اوقات چون ما تکالیف را به درستی انجام ندادیم، حرف خبیث هایی مانند آمریکا و همراهانش مقبول می‌افتد، سال‌های طولانی است، که امام ما دستور تبیین دادند و از آن به جهاد یاد کردند، باید تبیین کنیم و به وظیفه عمل کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    بچه های مسئولین کشور میرن همون آمریکای خبیث. بعد به ما میگی آمریکا دشمنمونه؟ تا این مشکلو حل نکنید بخشی از مردم باور نخواهند کرد که شما حق هستین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس