کد خبر 1420921
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
دفاع همه جانبه مربی پورتو از طارمی / تا ابد همراه مهدی خواهیم بود +عکس

دستیار کونسیسائو با انتشار پستی به حمایت از مهدی طارمی پرداخت.

به گزارش مشرق، ویتور برونو، دستیار کونسیسائو در تیم پورتو در فضای مجازی به دفاع از طارمی و په‌په پرداخت.

مربی ۳۹ ساله پرتغالی گفت: من باور نمی‌کردم وقتی این صحنه غم‌انگیز را دیدم. آن هم در شبکه تلویزیونی که بیشتر از همه آن را دوست دارم و دنبال می‌کنم. ما باید به یاد داشته باشیم که مهدی طارمی پیش از رسیدن به پورتو با ۲ مربی پرتغالی یعنی کی‌روش و کاروالهال کار کرده بود.

دفاع همه جانبه مربی پورتو از طارمی +عکس

ویتور برونو افزود: طارمی و په‌په انسانیت و حرفه‌ای بودن خود را به همه نشان داده است. متاسفانه اکنون زمانه به گونه‌ای شده است که چنین حمله‌هایی صورت می‌گیرد. چند روز پیش په‌په نیز مورد حملات قرار گرفته بود.

وی اظهار داشت: من فقط در دفاع از مردان و ورزشکارانی که خوب آنها می‌شناسم صحبت نمی‌کنم، بلکه علیه سبکی و بی شرمی که در جامعه ما با هجمه به شخصیت مردم آغاز می شود و در این مورد خاص در فوتبال ما، صحبت می کنم. صرف نظر از ترجیحات و علاقه های باشگاهی، وظیفه ما این است که به فرهنگ ورزشی متفاوت و آموزش بهتر نسل های جدید کمک کنیم. اینجا، در این خانه، ما همیشه همراه په‌په و طارمی خواهیم بود.

دفاع همه جانبه مربی پورتو از طارمی +عکس

به گزارش فارس، مهدی طارمی پس از دیدار پورتو مقابل استوریل با سوالات بی‌ربط خبرنگار پرتغالی مواجه شد و به همین دلیل مصاحبه را ناتمام ترک کرد. خبرنگار اصرار داشت که او در بازی مقابل اتلتیکو تمارض کرده که این موضوع ناراحتی طارمی را به همراه داشت.

دفاع همه جانبه مربی پورتو از طارمی +عکس

پیش از این ، کونسیسائو، شهردار پورتو و دیگر افراد پرتغال از طارمی حمایت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس