کد خبر 1420898
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد جنجالی

باشگاه پرسپولیس به زودی یک قرارداد جنجالی را فسخ خواهد کرد.

به گزارش مشرق، در زمان مدیرعاملی مجید صدری در پرسپولیس، این باشگاه قرارداد کارگزاری با شرکت ایده‌پویان‌ماژ امضاء‌کرد که این قرارداد از همان ابتدا حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشت. بحث نامشخص بودن برخی از موارد تعهدی این کارگزار نسبت به باشگاه پرسپولیس از جمله مواردی بود که انتقادهایی را در پی داشت.

حالا و پس از حدود گذشت یکسال از زمان انعقاد این قرارداد مسؤولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا به این همکاری پایان داده و قرارداد را فسخ کنند.

در روزهای اخیر فرآیند فسخ قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شده و ایرادات قانونی که به این قرارداد وارد است، در حال بررسی است.

از جمله ایراداتی که به این قرارداد وارد شده بحث عدم ضمانت‌نامه این شرکت برای اجرای تعهدات و پرداخت‌ها و موارد دیگر است که مسؤولان باشگاه پرسپولیس را در پی آن داشته تا به این قرارداد پایان دهند.

به نظر می‌رسد به زودی قرارداد کارگزاری باشگاه پرسپولیس با شرکت ایده‌پویان‌ماژ فسخ شود و این در حالی است که مسؤولان باشگاه پرسپولیس به دنبال همکاری مجدد با یک کارگزار دیگر نیستند و می‌خواهند بدون حضور کارگزار قراردادهای خود را امضاء کنند. یکی از دلایلی که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته با شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر اصلی قرارداد امضاء کند همین نامشخص بودن وضعیت کارگزار است. مدیران پرسپولیس با فسخ قرارداد کارگزار قصد دارند قراردادهای این باشگاه را بدون حضور کارگزار به امضاء برسانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس