کد خبر 1421045
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!

باشگاه پرسپولیس برای تامین مالی هزینه‌های جاری خود ۱۲۰ میلیارد تومان وام دریافت کرده است.

به گزارش مشرق، پس از فروش ۱۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از این محل به حساب این باشگاه واریز شد و قرار بود این پول زیر نظر کمیته‌ای سه نفره متشکل از نماینده سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس هزینه شود. با این حال با تصمیمی که گرفته شد در نهایت این مبلغ در یکی بانک‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری سپرده شد و مبلغی بابت این سپرده وام دریافت شد.

درباره این موضوع یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد این باشگاه با ضمانت سپرده ۳۵۰ میلیاردی خود نزد یکی  بانک‌ها، از این بانک  ۱۲۰ میلیارد تومان وام اخذ کرده تا هزینه‌های جاری خود را پرداخت کند.

طبق تواق انجام شده میان مدیران این بانک و پرسپولیس قرار است از محل سود سپرده پرسپولیس، بخشی از قسط وام ۱۲۰ میلیاردی پرداخت شود و باقیمانده را باشگاه از محل درآمدهای خود پرداخت کند.

به نظر می‌رسد این تصمیم برای حفظ کل ۳۵۰ میلیارد تومان انجام شده که از محل فروش سهم به حساب باشگاه واریز شد و از طرفی منابعی برای هزینه‌های جاری باشگاه تامین شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مبهوت IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    چرابه ماازین وامها نمیدن؟.به هرکسی یک وام دومیلیاردتومنی بدن، بعداین مبلغ وامو بعنوان سپرده گزاری درازمدت میذاریم توی همون بانک ، ۳۰درصداین مبلغو دوباره وام میگیریم، اقساطشو هم ازمحل سودسپرده گزاری پرداخت کنیم.تاحالااینجوروامهاروبه ازمابهترون میدادن، حالا به مردم عادی بدن، تاتعادل برقراربشه. بدمیگم؟.
    • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      اگر شما هم سوگلی وزارت ورزش و آقای مهدی تاج بودی به شما هم وام‌های اینجوری می دادند!! توجیه شدی؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس