کد خبر 1420837
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
شهادت جوان فلسطینی در درگیری‌های بامداد امروز در نابلس+ عکس

رژیم صهیونیستی طی درگیری‌های بامداد امروز در نابلس یک جوان فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش مشرق، یک جوان فلسطینی طی درگیری‌های بامداد امروز با نیروهای اشغالگر در شهر نابلس در کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این جوان قهرمان فلسطینی که «ساعد الکونی» نام داشت سحرگاه امروز پس از درگیری با نیروهای اشغالگر در منطقه التعاون در شهر نابلس به مقام شهادت نائل شد.

سحرگاه امروز بخش‌هایی از شهر نابلس شاهد درگیری مسلحانه جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر بود. در این درگیری‌ها عده‌ای زخمی شدند. بنا بر اعلام منابع پزشکی در نابلس وضعیت جسمی سه مجروح با توجه به شدت جراحات خفیف تا متوسط، پایدار است.

دکتر عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس در واکنش به عملیات سحرگاه امروز جوانان فلسطینی گفت: درگیری‌های سحرگاه امروز در نابلس و رویارویی‌ها در شهرک‌های التور و سیلوان در قدس اشغالی موید توانایی مردم ما برای تحمیل اراده و آمادگی خود برای دفاع از الاقصی است.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت ساعد الکونی بر ادامه راه شهدای مقاومت در آزادی قدس تاکید کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال گسترس دامنه عملیات‌ها و حملات خود علیه شهرهای کرانه باختری است. نظامیان این رژیم تصمیم دارند عملیات موسوم به «موج شکن» را گسترش دهد تا در صورت لزوم شهرهای بیشتری را در کرانه باختری دربرگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس