کد خبر 1420403
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

سوغات مشهد چی و از کجا بخریم؟

بعد از بررسی قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم و رزرو اقامتگاه مناسب و صد البته زیارت حرم امام رضا (ع) نوبتی هم که باشد، نوبت خرید سوغاتی‌های مشهد است که کمتر کسی از آن‌ می‌گذرد؛ خصوصا از انگشتر با نگین فیروزه و زعفران بی مثال مشهد.

بازار بزرگ رضا یکی از معروف‌ترین بازارهای مشهد است، بازاری ارزان که مانند نامش بزرگ و دلباز است. اما در مقاله امروز فقط به همین بازار بسنده نمی‌کنیم و می‌رویم تمام بازارهای بزرگ که از قضا ارزان هم هستند را پیش رویتان بگذاریم. حالا این شما هستید که بعد از یک زیارت عارفانه و عاشقانه، بخواهید به سمت یک خرید بروید یا خیر.

بازار ارزان رضا

اولین بازاری که همه آن را می‌شناسند و حتی همان دور و اطراف حرم امام رضا (ع) دیده می‌شود و برای اولین‌بار هم که شده سر از آنجا در می‌آورید، همین بازار بزرگ مشهد است که از این سر تا آن سر چشمتان به تمام جنس‌های منحصربه‌فرد می‌خورد.

بازاری سرپوشیده با یک ورودی از این‌طرف و یک خروجی از آن طرف که شما را راهی خرید می‌کند. خوب است بدانید که هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان در اطراف بازار رضا هم کم نیست، بنابراین با مراجعه به سایت اسنپ روم می­توانید به راحتی، اقامتگاه مناسب خود را رزرو کنید.

آدرس: ایران، مشهد، ضلع شرقی خیابان امام رضا (ع)، بازار رضا.

بازار سپاد مشهد

دومین بازاری که سوغاتی ارزان در آنجا پیدا می‌شود و رقابت خوبی را با بازار خرید الماس دارد، بازار سپاد مشهد است. بعد از رزرو هتل آپارتمان در مشهد از اسنپ روم پیشنهاد می‌کنیم به این بازار هم یک گوشه چشمی داشته باشید. بازاری که معروف است به معتبرترین و مشهورترین مرکز خرید عمده که سوغاتی‌های ارزانی به دستتان می‌رساند.

آدرس: ایران، مشهد، بزرگراه شهید چراغچی، بلوار خیام شمالی، حدفاصل میدان سپاد و میدان بهارستان، بازار بزرگ بین‌المللی سپاد.

سوغات مشهد چی و از کجا بخریم؟

مرکز خرید الماس شرق مشهد؛ نگین درخشان گردشگری

مرکز خرید الماس شرق مانند دیگر مراکز خرید مشهد، سوغاتی‌های ارزان، خوش‌قیمت و خوش کیفیتی را در اختیار مسافران می‌گذارد؛ سوغاتی­هایی مانند طلا و جواهرات و پوشاک و کیف و کفش، لوازم لوکس و تزئینی، لوازم‌خانگی، رایانه، اسباب‌بازی، صنایع‌دستی و لوازم مختلف. از این نکات گذشته، مرکز خرید الماس شرق؛ رستوران، پارکینگ طبقاتی، اینترنت رایگان، آب‌نمای جامپینگ، کافی‌شاپ، نمازخانه بزرگ، سالن اجتماعات، فست‌فود، شهربازی و امکانات بسیار دیگر هم دارد.

آدرس: ایران، مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق.

مرکز خرید فردوسی مشهد

اگر به روزهای پایانی سفر نزدیک شده­اید؛ وقت آن است که آماده شوید و برای یک خرید اساسی به مرکز خرید فردوسی مشهد بروید. مرکزی که با آن اجناس ارزان و باکیفیت پذیرای شماست و دستش برای انواع لباس زنانه و مردانه باز است.

آدرس: ایران، مشهد، کوی طلاب، انتهای خیابان شهید مفتح، بازار بزرگ فردوسی مشهد.

مرکز خرید پروما مشهد

یکی دیگر از بازارهایی که نمی‌شود از آن گذشت، مرکز خرید پروماست که در آنجا چشمتان می‌خورد به اجناسی که ارزان هستند؛ لباس و لوازم منزل و طلا و سیسمونی و لوازم‌خانگی و صوتی و سوغات زعفران و از این دسته سوغاتی‌های ناب مشهد.

یکی از مزایا مرکز خرید پروما این است که دیگر لازم نیست با کودکانتان سروکله بزنید و نگران باشید؛ زیرا که اینجا یک شهربازی دارد که دیگر از بابت بهانه گیری فرزندتان آسوده می­شوید. همچنین سالن بولینگ و سالن بیلیارد هم برای نوجونان که علاقه­ای به خرید ندارند؛ مناسب است. خیال شما هم از جا و مکان راحت باشد، زیرا که می‌توانید یک هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان را در اطرافش رزرو کنید.

آدرس: ایران، مشهد، میدان جانباز، مجتمع تجاری پروما.

سرای بلور مشهد

اگر نگاهتان به خرید لوازم‌خانگی است، اینجا سرای شماست. بیشتر مغازه‌های سرای بلور مشهد فقط لوازم‌خانگی دارند و بس.

آدرس: ایران، مشهد، دانش، انتهای بلوار امام رضا (ع)، خیابان دانش، سرای بلور مشهد.

بازارهای دیگر مشهد

  • مجتمع تجاری زیست خاور؛
  • بازار بزرگ فرش؛
  • بازار بین‌المللی بعثت؛
  • بازار مرکزی مشهد؛
  • مجتمع تجاری زیست خاور؛
  • بازار بزرگ بین‌المللی مشهد.
  • بازار روس­ها

سوغات مشهد چی و از کجا بخریم؟  

کلام آخر

ازآنجایی‌که دغدغه اصلی بسیاری از گردشگران اجاره محل اقامت است می‌خواهیم یک پیشنهاد جذاب برای اقامت به شما بدهیم. شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان کنید. سایت اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند و به همین خاطر، خیالتان از قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم راحت خواهد بود. این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند در هر منطقه‌ای که دوست دارید اقدام به اجاره هتل آپارتمان در مشهد کنید. اگر با مشکل مواجه شدید یا سؤالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی اسنپ روم در هر ساعت از شبانه‌روز، کمک بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس