کد خبر 1420272
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
دیاباته، آقای مصدوم!

بررسی سوابق عملکرد دیاباته در استقلال و الغرافه نشان می‌دهد او بیشتر دیدارهای تیمش را به خاطر مصدومیت از دست داده است.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته که پس از کش‌وقوس‌های فراوان به پرسپولیس پیوست، چند روز قبل در تمرینات تیمش از ناحیه چهارسر ران دچار مصدومیت شد و بر اساس اعلام پرسپولیس حالا ۶ هفته نمی‌تواند این را همراهی کند. زمانی که خبر پیوستن این مهاجم اهل مالی به پرسپولیس رسانه‌ای شد، هواداران این تیم بسیار امیدوار شدند تا با اضافه شدن او به خط حمله سرخ‌ها، گل‌محمدی تیمش را با خط حمله‌ای خطرناک وارد زمین کند اما حالا با مصدومیت دیاباته، این نگرانی به وجود آمده که روند مصدومیت‌های او درست مثل زمانی که پیراهن استقلال را بر تن می‌کرد، ادامه داشته باشد.

شیخ دیاباته که در لیگ نوزدهم به استقلال آمد، در دو سالی که پراهن این تیم را بر تن کرد، از مجموع بازی‌های استقلال در لیگ‌ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ می‌توانست در ۸۴ دیدار تیمش را همراهی کند اما او فقط در ۴۷ بازی برای تیمش به میدان رفت و در سه دیدار هم نیمکت نشینن بود. نکته جالب در این میان این است که دیاباته ۳۴ بازی استقلال را به خاطر مصدومیت از دست داده است. این یعنی او در حدود ۴۰ درصد بازی‌های تیمش به خاطر مصدومیت غایب بوده است.

بیشتر بخوانید:

مهاجم پرسپولیس تغییر تابعیت می‌دهد؟

دیاباته همین روند مصدومیت را در تیم بعدی‌اش هم یعنی الغرافه ادامه داده است. او در این تیم قطری هم در مجموع می‌توانست در ۴۵ بازی به میدان برود اما ۱۶ دیدار را به خاطر مصدومیت از دست داده است. یعنی دیاباته در ۳۵ درصد بازی‌های الغرافه هم مصدوم بوده است.

حالا دیاباته ۶ هفته از بازی‌های مهم پرسپولیس را هم از دست داده است. درحالی که به خاطر جام‌جهانی قرار است لیگ ایران فشرده‌تر در مهر و اوایل آبان پیگیری شود، به نظر می‌رسد طی کردن ۶ هفته دوران نقاهت و در ادامه تمرین برای رسیدن به آمادگی شرایط بازی، احتمالا دیاباته را تا نیم فصل از ترکیب پرسپولیس دور می‌کند. روزی که قرار بود قرارداد این بازیکن به امضا برسد، شاید بهتری بود این سابقه مصدومیت بیشتر مورد بررسی قرار می‌گرفت و در حقوق و دستمزدش لحاظ می‌شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    لوک خوش شانس که میگن همینه هم پولتو بگیر هم بازی نکن و هم به دارودسته دلالان جذب کننده ات بخند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس