کد خبر 1420120
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
وزیر خارجه عراق: از مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کنیم

وزیر خارجه عراق از حمایت کشورش از مذاکرات هسته‌ای ایران سخن گفت.

به گزارش مشرق، فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: از مذاکرات هسته‌ای میان تهران و واشنگتن حمایت می‌کنیم و تنش ها، نقشی منفی بر اوضاع داخلی ما دارد.

وی گفت: دور پنجم مذاکرات عربستان و ایران به پایان رسید و ما از شرایط برای دور آتی استقبال می‌کنیم. گفتگوهایی در جریان است تا جلسه آتی میان ریاض و تهران در سطحی غیر از وزرای خارجه برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخئانش گفت: حضور نظامی آمریکا در عراق در چارچوب آموزش و مشاوره است. مذاکرات با گروه‌های سیاسی در جریان است و ما بزودی جلسه‌ای با پارلمان برگزار خواهیم کرد.

او همچنین در خصوص جریان صدر نیز گفت: امیدواریم با جریان صدر به منظور آنکه بخشی از کابینه باشد، به توافق برسیم. ما مشکلاتی در تشکیل کابینه جدید داریم و برخی درگیری‌ها میان تشکل‌های حزبی شیعی وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس