کد خبر 1418604
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
شرایط تیم ملی نگران کننده است/ دچار سقوط اخلاقی شده‌ایم

کارشناس فوتبال با بیان اینکه بعید است بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم گفت: با این شرایط در جام جهانی هیچ تفاوتی بین دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش نخواهد بود.

به گزارش مشرق، رضا رجبی در خصوص برکناری اسکوچیچ و هدایت تیم ملی به دست کارلوس کی روش و شروع تمرینات این تیم گفت: موفقیت زمانی با یک مربی بوجود خواهد آمد که تیم بتواند از گروه خود بالا برود. متأسفانه در فوتبال ما بی اخلاقی‌های زیادی وجود دارد و حاشیه‌های زیادی هم در این مدت بوجود آمده است. فوتبال ما همیشه با حاشیه بوده است. از اتفاقاتی که در اردوی قطر افتاد تا اختلاف بازیکنان با سرمربی و اتفاقاتی دیگر همه دست به دست هم داده‌اند تا شرایط تیم ملی ما نگران کننده باشد.

وی افزود: دراگان اسکوچیچ را برکنار و کی روش را جانشین او کردیم. وقتی که می‌دانیم با تیم‌های بزرگی بازی داریم و صعودمان به دور بعد تقریباً غیرممکن است هیچ تفاوتی بین کی روش و اسکوچیچ وجود ندارد چون نمی‌توانیم از گروه خود بالا برویم. بنابراین این تغییر و تحول جز اینکه ضرر مالی به ما خواهد زد فرایند دیگری برای فوتبال ما نخواهد داشت.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: فوتبال ما سقوط اخلاقی کرده است. مطمئن باشید اثرات این اتفاق مشخص خواهد شد. مربی قبلی را برکنار کردیم و دلخوش به مربی جدید هستیم تا او بتواند کارهای را انجام دهد که از مربی قبلی بر نمی‌آمد. آرزوی هر مربی‌ای بود که در جام جهانی بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند. حالا این آرزو برای کی روش محقق شده است.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ: ترسیدند تولدم را تبریک بگویند/ پیشنهاد فدراسیون بی‌احترامی بود

رجبی با انتقاد از سرمربی حال حاضر تیم ملی گفت: کی روش ۸ سال در فوتبال ایران خیمه شب بازی راه انداخت. فوتبال ما را از بالا به پایین نگاه می‌کرد. هر کاری دلش خواست انجام داد. برای گرفتن پول قهر می‌کرد. او ۸ سال پول گرفت و به ما توهین کرد و مرتب از امکانات ما ایراد گرفت. این مربی با ۸ سال حضور در ایران حتی نتوانست در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی دست پیدا کند و حالا برگشته تا یک بار دیگر امتحان پس بدهد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود بعد از جام جهانی قرار است نکونام سرمربی تیم ملی شود تصریح کرد: جواد باید تجربه بیشتری کسب کند. در گذشته مردانی مثل مهاجرانی و پورحیدری در کنار مربیان بزرگی چون رایکوف اوفارل و جگیچ کار کردند تا بعدها سرمربی تیم ملی و باشگاهی شدند. بنابراین بهتر است جواد را نسوزانیم. اجازه دهیم او تجربه بیشتری کسب کند ضمن اینکه او هنوز با باشگاه فولاد قرارداد دارد و باید در این صورت تکلیفش مشخص شود. باید فضایی بوجود آید که او بتواند در فوتبال ایران مفید باشد نه اینکه با عجله او را بیاوریم و کار او را زیر سوال برده و او نتواند به دلیل نداشتن تجربه بالا موفق شود.

رجبی افزود: امیدوارم یک بار برای همیشه حلقه‌های فوتبال ما مثل یک زنجیر به همه چسبیده و در کنار هم قرار بگیرند. این اتفاق باید رخ دهد تا فوتبال ما دوباره به ریل اصلی بازگردد. من هم مثل همه ایرانی‌ها تیم ملی کشورم را دوست دارم و امیدوارم نتیجه بگیرد اما باید واقع بین باشیم و همه تلاش کنیم تا این اتفاق رخ دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    اظهارات این دوستان ومیثاقیان آدم رو یاد کارتون گالیور میندازه ما میبازیم من میدونم مردم ایران همان جمله فردوسی پور در بازی اسپانیا را میخواهند چقدر خوبیم ما با اینکه باختیم همه شاد بودند چه کسی توقع دارد انگلیس راببریم ما میخواهیم درست بازی کنیم وآبروی ایران را حفظ کنیم کیروش توان این کار را دارد
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    خود وحید هاشمیان، محرم نوید کیا، مهدی رجب زاده، حدادی فر، رسول خطیبی، غلام عنایتی، آندو تیموریان، رحمان رضایی و ... همه بازیکنان سابق و اسبق هستند که شایستگی خود را در زمینه های فنّی و اخلاقی و مدیریتی نشان داده اند. آیا واقعا وضع فوتبال ما اینطور است که برای دستیار سر مربی باید اینقدر بحث کنیم!
  • رضا IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 1
    متاسفانه با ریاست مجدد تاج بر فدراسیون فوتبال و تاکید ایشان بر استفاده از بازیکنانی که کارایی چندانی ندارند امیدی به تیم ملی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس