واژگونی تانکر حامل سوخت گاز مایع در اصفهان حادثه‌ساز شد

واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت گاز مایع (LPG) در بزرگراه آزادگان در شمال کلانشهر اصفهان و رو به‌روی پالایشگاه به مسدود شدن مسیر رفت این بزرگراه منجر شد.

به گزارش مشرق، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۳ دقیقه امروز واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت LPG به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

منصور شیشه فروش با تاکید بر اینکه این حادثه، خسارت جانی نداشت، افزود: تیم های امدادی از جمله آتش نشانی و فوریت های پزشکی و همچنین عوامل شرکت نفت به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و بمنظور حفظ ایمنی مردم، محدودیت تردد ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مسیر رفت خیابان آزادگان توسط پلیس راهور مسدود شد، ادامه داد: نیروهای امدادی در حال پاکسازی و ایمن سازی محل حادثه هستند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: هنوز دلیل واژگونی تانکر بطور قطع، مشخص نشده است.

وی ادامه داد: درپی این حادثه راننده تانکر از ناحیه سر دچار مصدومیت جزئی شده بود ، توسط مأموران اورژانس، در محل حادثه درمان سرپایی دریافت کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه روزانه یکهزار و ۲۰۰ تانکر حامل سوخت مربوط به شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی در استان اصفهان تردد می کند، تاکید کرد: لازم است با همکاری آن مجموعه، آموزش‌های لازم به رانندگان این تانکرها داده شود و مسیر ایمن برای تردد این تانکرها مشخص شود.

بر اساس گزارش های رسیده این حادثه منجر به ترافیک سنگین در محور شمالی کلانشهر اصفهان و بزرگراه آزادگان شد.

بزرگراه آزادگان در مسیر شمال اصفهان به سمت شاهین شهر است و واحدهایی مانند پالایشگاه و نیروگاه شهید منتظری در مسیر آن قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    پس فراجا و آتشنشانی چه می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس