کد خبر 1417899
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
نمایش بدترین عملکرد لواندوفسکی در مونیخ

شکست تیم بارسلونا در برابر بایرمونیخ پیکان انتقادها را به سمت و سوی مهاجم لهستانی این تیم برد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس آرنا برابر تیم بایرمونیخ آلمان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا آبی آناری‌ها یک ناکامی دیگر در برابر قهرمان آلمان تجربه کنند. حضور رابرت لواندفسکی در تیم بارسلونا یکی از مهمترین سوژه‌های خبری این بازی بود. وی هشت سال با پیراهن تیم بایرن مونیخ در آلیانتس توپ زد اما در تابستان امسال راهی نیوکمپ شد.

روزنامه مارکا در گزارشی با اشاره به باخت نماینده اسپانیا به قهرمان آلمان نوشت: ۲ گل دقایق ابتدایی نیمه دوم کافی بود تا بارسلونا شکست را پذیرا شود. لواندوفسکی نیز نتوانست کمکی به شاگردان ژاوی کند، زیرا در این بازی وی توپ‌های زیادی را از دست داد. او بعد از هشت سال از بایرین جدا شد و شاگرد ژاوی شد. حضور این بازیکن در ابتدا با تشویق هواداران همراه شد. با این حال، همه چیز در طول ۹۰ دقیقه طبق برنامه پیش نرفت، زیرا او بدترین عملکرد خود را با پیراهن بارسلونا تا به امروز داشت.

مارکا با به چالش کشیدن عملکرد لوا نوشت: این ملی‌پوش لهستانی در بازگشتش به آلمان با مشکل مواجه شد و نتوانست عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. البته تیم بایرن مقتدر است و با دیگر تیم‌ها تفاوت دارد زیرا این تیم به تنهایی توانسته بود ۲ گل را وارد دروازه بارسلونا کند. تیم بارسلونا تا پیش از این بازی، تنها ۲ گل در لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان دریافت کرده بود.

دروازه شاگردان ژاوی در لالیگا تنها در برابر سوسیداد و در لیگ قهرمانان برابر ویکتوریا پلژن باز شده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس