کد خبر 1417793
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
سردار جعفری: بزرگ‌ترین قدرت نظام، مردم هستند

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیةالله (عج) گفت: مردم بزرگ‌ترین قدرت در جمهوری اسلامی هستند و برای حل مشکلات کشور باید مردم به صحنه بیایند.

به گزارش مشرق، سردار محمد علی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) در سفر به استان ایلام با اشاره به این که مردم بزرگ‌ترین قدرت در جمهوری اسلامی هستند و برای حل مشکلات کشور به صحنه بیایند گفت: باید بستر نقش آفرینی مردم توسط دستگاه های دولتی فراهم شود.

وی افزود: برای آن که خون هزاران شهید به ثمر بنشیند باید بی وقفه برای پای کار آوردن مردم در تمامی عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تلاش کنیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) در جمع مسئولان و خادمان قرارگاه مردمی این استان گفت: وظیفه اصلی شما در خط مقدم میزبانی از زوار اربعین جهاد تبیین است و اگر بخواهیم موانع سر راه حضور مردمی را مرتفع کنیم تبیین و جا انداختن آن برای دولتی ها است.

سردار جعفری بیان کرد: مهم ترین کار شما به عنوان مطالبه گران جریان مردمی در این مقطع زمانی اربعین نوشتن، احصا و انعکاس پیشنهادات، آسیب ها و راهکارها به شخص رئیس جمهور است.

وی افزود: مردم بزرگ ترین قدرت در جمهوری اسلامی هستند و برای حل مشکلات کشور باید مردم به صحنه بیایند، در واقع بدون نقش آفرینی مردم امکان تحول در انجام درست کار میسر نیست و جایی که از ظرفیت مردم استفاده کرده ایم موفقیت حاصل شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب همان جریان سازی مردمی و پای کار آمدن مردم است، بنابراین تبلور این رویکرد باید در جریان اربعین هنرمندانه و تاثیر گذار تبیین شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله(عج) بیان کرد: کاری که جنس آن مردمی است را بایستی مردم انجام دهند و این یک تجربه است. در دولت رئیس جمهور فعلی اعتقاد راستین و واقعی به مردم دارند و این رویه باید به باور و اعتقاد تمامی بدنه و ارکان دولت تبدیل شود.

سردار جعفری هم افزایی و ساماندهی گروه های مردمی را به طور مداوم و مستمر در طول سال از دیگر ملزومات جریان مردمی خواند و اظهار کرد: تشکیل قرارگاه و مجامع مردمی نیازمند انسجام و هماهنگی و شبکه ای عمل کردن است و لذا فعال کردن گروه های کوچک در قالب میدانی و هم افزایی آن ها برای کار جمعی از ضروریاتی است که در این استان از حیث اربعین زمینه و پتانسیل خاصی دارد و باید جلوتر از استان های دیگر به آن توجه ویژه کنند و این کار جهاد است و از حیث مقایسه فراتر از سختی جنگ است و می بایست باورمندانه به قدرت مردم ایمان داشته باشیم.

وی افزود: بیش از چهار دهه است که از عمر با برکت انقلاب می گذرد جز در سال های اول انقلاب، اجتماع انسانی تاریخ ساز با این حجم از حضوری که در راهپیمایی اربعین شاهد آن هستیم کم نظیر است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئله اصلی انقلاب حضور مردم و نقش آفرینی آنان در تمامی عرصه ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس