سردار سلامی

فرمانده کل سپاه در پیامی با تأکید بر اینکه رفع مشکل آب کشور را از اولویت‌ سپاه می‌دانیم، تأکید کرد: خدمت‌رسانی سپاه به مردم با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد.

به گزارش مشرق، در پی تکمیل و اجرای «ابر طرح آب‌رسانی غدیر» توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و برگزاری آیین بهره‌برداری از آن با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و رسیدن آب آشامیدنی مطلوب و پایدار به تعداد پرشماری از شهرها و روستاهای استان خوزستان، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از اهتمام جهادی و انقلابی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و مهندسان، متخصصان و نیروهای فداکار، خدوم و مصمم اجرایی بخش‌های دولتی و خصوصی این عرصه تأکید کرد: خدای بزرگ را شاکریم به فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) توفیق داد در میدان پاسخ به یکی از نیازهای کلان و اولویت دار کشور با سرعتی مثال‌زدنی کاری که باید طی سال‌های گذشته به فرجام می‌رسید، طی مدت حدود ۱۰ ماه در دوره دولت مردمی سیزدهم، آن هم در گرمای سوزان و طاقت‌فرسا، با تکمیل و اجرای ابر طرح ناتمام آب‌رسانی غدیر به استان خورستان، عملی و دغدغه مردم خونگرم، مؤمن، مقاوم، مجاهد، وفادار و فهیم ۲۶ شهر و ۱۶۰۰ روستای این استان در بهره‌مندی از آب شرب مطلوب و پایدار مرتفع و یک رکورد کم‌نظیر در اجرای طرح‌های آب‌رسانی در مقیاس بین‌المللی رقم زده شود.

سردار سلامی در این پیام، فعالیت‌های سازندگی و عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) را امتداد دفاع مقدس و از افتخارات باشکوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیف و احداث بزرگترین خط انتقال آب شرب در غرب آسیا را نماد اراده ایرانی و محصول یک عملیات پیچیده فنی و مهندسی و نیز هماهنگی و هم‌افزایی فراگیر ارکان این طرح منحصربه‌فرد قلمداد و تصریح کرد: رفع مشکل آب در برخی مناطق کشور را در زمره اولویت‌های سپاه و قرارگاه خاتم (ص) می‌دانیم و به ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی اطمینان می‌دهیم نقش‌آفرینی‌های نیروهای انقلاب در نهاد مردمی و انقلابی سپاه با پیشتازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و مشارکت و هم افزایی سایر ظرفیت‌های ملی با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت و با همراهی دولت محترم و هموطنان عزیز، به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور برغم چالش کم آبی، شاهد کاهش مشکل آب شرب و دغدغه‌های ناشی از آن دراستان‌های دیگر کشور خواهیم بود.

فرمانده کل سپاه همچنین در این پیام با تشکر از تلاش دولت و تأکید بر لزوم فراهم‌سازی بسترها برای نقش‌آفرینی بخش‌های مختلف در راستای توسعه و تعمیق خدمت‌رسانی‌های مشترک و دلسوزانه توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادی کشور خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بارها گفته‌ایم ما در مکتب امام (ره) و رهبری معظم انقلاب آموخته‌ایم، بزرگترین راه مبارزه با آمریکا و دشمنان انقلاب و نظام خدمت به مردم است و مطمئناً اقدام اخیر یک الگوی قابل تعمیم در این مسیر مبارک به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    6 3
    فساد نکن مملکت خودش درست ميشه
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      0 4
      ایشون فساد کردن یا همکاران تو؟
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      آره ...مثلا در فولاد مبارکه انتخابات را با پول مهندسی نکن .....دهن بعضی ها باید خورد بشه که الکی بازش نکنن.....اونم برای رد گم کردن.....
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      فولاد مبارکه نمادی از فسادستیزی هست
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    6 3
    دقيقا چی رو ميخاد درست کنه؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      0 8
      به توی اسرائیلی ربطی نداره
  • // IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 5
    سردار ممنون که هستید
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 4
    ممنون از سپاه عزیز
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 1
    تنها راه حل قطعی مشکل کم آبی ایران اجرای طرح ایرانرود و بازیابی دوباره دریاچه های باستانی لوت و دشت کویر مرکزی است. که خشک شدن آنها باعث گرم شدن هوا و کم بارش شدن ایران شده است. این کار بزرگ هم فقط از عهده سپاه بر می آید.
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      1 0
      با کانال مخالفم ....تونل بهتره .....کانال هزینه بیشتری داره ......باید روش تونلسازی متحول بشه .....روزی ده کیلومتر .....با مواد منفجره میشه ....
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 4
    وقتی سپاه برای حفظ امنیت کشور و حفط تمامیت و استقلال کشور و مبارزه با دشمنان کشورمان این چنین پایداری می کند و در این راه حماسه های جاودان خلق میکند، وقتی در هر مصیبتی اعم از زلزله، سیل.‌‌.. در کشور، سپاه جانانه و هاشقانه برای خدمت به مردم شریف کشور پا به عرصه می گذارد، وقتی سپاه در حل مشکلات اساسی کشور اعم از ابرسانی به مناطق محروم، پروژه های خدمات مهندسی در مناطق محروم.... در خط مقدم خدمت است، وقتی سپاه با احداث بزرگترین خط انتقال آب شرب در غرب آسیا باعث افتخار هر ایرانی می شود، کاملا قابل درک است که چرا دشمنان داخلی همگام با دشمنان خارجی انقدر به محدود کردن سپاه به پادگانها پافشاری میکنند. من به عنوان یک ایرانی مسلمان بر دستهای این قهرمانان بوسه می زنم. خداوند بزرگ همیشه یار و یاور و راهنمای این رادمردان فداکار باشد.
  • GB ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 2
    کمک گرفتن از قوای مسلح در شرایط اضطراری و حوادث غیر مترقبه امر مرسوم در همه کشورها از دمو اتیک تا غیره است
  • PL ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 0
    شما ۶ ماه هیچ کار نکنید نه تنها مشکل آب حل میشه بقیه مشکلها هم حل میشه
    • محمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      آفرین ،شما برید جلوی آینه بایستید این حرف رو تکرار کنید.
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      چون ایران تجزیه میشه توسط تو و همکارانت
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    دقیقا سردارسلامی به نکته مهمی اشاره کردن وبا این همه دشمنی با ایران باید مسولین خدمت به مردم را سر لوحه کار خود کنند ودر رسانه کارها نشان داده شود وقتی امپراطوری رسانه همه چیز رو به دلخواه خود نشان میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس