کد خبر 1417607
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
قیمت قطعی خودروی رسپکت بهمن موتور اعلام شد

شرکت بهمن موتور قیمت نهایی و قطعی خودرو رسپکت پرایم این شرکت را ویژه شهریورماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شرکت بهمن موتور قیمت نهایی و قطعی خودرو رسپکت پرایم این شرکت را ویژه شهریورماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن عنوان نمود که این شرکت در نظر داشت که بعد از سدان بسترن یک سدان را در سبد خود داشته باشد. 

وی در خصوص توسعه شبکه نمایندگان گروه بهمن افزود: بازنگری‌ در نمایندگی‌های گروه بهمن از حدود ۴ سال پیش آغاز شده و در حال حاضر حدود ۴۵ نمایندگی گروه بهمن با استاندارد روز دنیا تجهیز شده است و تا آخر امسال ۶۰ نمایندگی در بالاترین سطح استانداردهای روز تجهیز خواهند شد.

پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور نیز در خصوص ظرفیت تولید تصریح کرد: در ۶ ماه دوم سال جاری ۵۰۰۰ دستگاه تولید می کنیم  و سال آینده نیز بین ۱۰ الی ۱۵ هزار دستگاه خودرو برنامه تولید خواهد داشت.

وی در ادامه افزود سدان ریسپکت از نظر فنی هزینه نگهداری کمی دارد و مصرف سوخت پایینی دارد. تولید آزمایشی این خودرو در حال اجرا هست. از نظر طراحی و فنی، سدان ریسپکت نسبت به بسترن b۳۰ گزینه کامل‌تری است و داخلی سازی این خودرو از ۲۰ درصد آغاز و تا پایان سال ۱۴۰۱ به ۲۶ درصد خواهیم رسید تا پایان سال ۱۴۰۲ داخلی سازی به عدد ۴۰ درصد خواهد رسید.

میرمنصف در خصوص شباهت‌های ریسپکت با آریزو ۶ عنوان کرد که که این خودرو مشخصات فنی یکسانی دارند اما از نظر نوع فروش، سطح و گستردگی خدمت سعی می‌کنیم که خودرو ریسپکت در سطح بالاتر قرار بگیرد.

به گفته وی، روش قیمت‌گذاری بهمن باعث شده تا در مقایسه با رقبا قیمت‌های بهتری داشته باشیم و ریسپکت ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی ارائه خواهد شد و طی ۲۰ هزار کیلومتر اولیه، سرویس‌ها رایگان خواهند بود. در گام اول، نمایندگی‌ها برای نمایش تعدادی ریسپکت تحویل خواهند گرفت تا مشتریان بتوانند خودرو را قبل از خرید، لمس کنند و این خودرو را تست کنند.هنوز مشخص نیست که این خودرو در مرحله اول در بورس کالا یا در سامانه عرضه یکپارچه خودرو عرضه می‌شود.

قیمت این محصول از سوی شرکت بهمن موتور برای شهریورماه ۱۴۰۱، ۷۳۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان تعیین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران۱۴۹۰ FR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    7 0
    اینکه یک محصول خارجی را به سه برابر قیمت جهانی در ایران مونتاژ کنیم چه منطق یا توجیهی دارد؟ این وضع حاکم بر صنعت مونتاژ خودروی ایران است ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • مهران۱۴۹۰ IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    2 0
    اینکه یک محصول خارجی را به سه برابر قیمت جهانی در ایران مونتاژ کنیم چه منطق یا توجیهی دارد؟ این وضع حاکم بر صنعت مونتاژ خودروی ایران است ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    2 0
    ۴۰۰ م اضافه قیمت داره
  • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خودروهای چینی دقیقا ۳برابر در ایران بفروش میرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس