کد خبر 1417412
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
افتضاحی دیگر در دستگاه دیپلماسی رژیم صهیونیستی

پایگاه خبری شبکه تلویزیونی « کان » رژیم صهیونیستی از افتضاحی دیگر در دستگاه دیپلماسی این رژیم خبر داد .

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری الخلیج الجدید، شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی (کان) امروز دوشنبه در پایگاه خبری خود فاش کرد که این هدایا شامل یک ساعت «کارتیر» است که بیش از پنج هزار دلار قیمت دارد. 

در حالی که این شبکه اسرائیلی هویت این کشور عربی و رهبر آن که این هدایا را به هیات مامور شده از سوی رژیم اشغالگر اعطا کرده است، فاش نکرد «الخلیج الجدید» نوشت که  به احتمال زیاد این کشور مغرب و پادشاه آن «محمد ششم» است. 

بر اساس این گزارش، کشوری که روابط دیپلماتیک با رژیم اسرائیل دارد، ساعت گرانقیمتی را به رئیس هیات اعزام شده از سوی این رژیم اشغالگر به آن کشور اهدا کرده اما هدیه‌ای که قرار بود به وزارت خارجه رژیم اسرائیل ارسال شود در بین راه تعویض شده است. 

شبکه تلویزیونی‌کان اسرائیل در گزارش خود اعلام کرد که وزارت امور خارجه این رژیم جعبه اصلی ساعت را دریافت کرد، اما تعجب زمانی بود که در آن را باز کردند و متوجه شدند یک ساعت تقلبی کم ارزش در داخل آن به جای ساعت اصلی قرار داده شده است. 

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی بلافاصله تحقیقات فوری و گسترده‌ای را برای ناپدید شدن ساعت اصلی که هنوز مکان آن مشخص نشده است، آغاز کرد. 

الخلیج الجدید اضافه کرد: این اولین اتفاق شرم‌آور نیست که اخیراً در مأموریت‌های دیپلمات‌های رژیم اشغالگر در خارج رخ می‌دهد زیرا چند روز پیش جزئیات رسوایی دفتر ارتباط این رژیم در مغرب علنی شد که بر اساس آن «دیوید گوورین» سفیر رژیم صهیونیستی در آنجا زنان مغربی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.  

وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل اکنون در حال بررسی سوء ظن جدی به سفارت این رژیم در مغرب است زیرا «گوورین» زنان مغربی را مورد آزار و اذیت و استثمار جنسی قرار داده است. 

بسیاری از مغربی‌ها اخیرا تظاهرات کردند و با رد توافق عادی‌سازی روابط کشورشان با رژیم اشغالگر اسرائیل  خواستار فسخ این قرارداد موسوم به «توافق ابراهیم» شدند. 

پیشتر «محمد ششم» پادشاه مغرب در سال ۲۰۲۰ از عادی‌سازی روابط کشورش با رژیم اشغالگر صهیونیستی تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا خبر داد که در ازای آن آمریکا صحرای غربی را به عنوان بخشی از خاک مغرب به رسمیت خواهد شناخت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس